Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Inhoud van https site naar HD kopieren

Pagina: 1
Acties:

• herremolog
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-11 19:55
Beste allemaal,

Mijn dochter zit op een KDV alwaar ze een digitaal schriftje bijhouden inclusief foto's om zo de ouders mee te laten delen wat er zoal op dagbasis gebeurt (is). Nu ruilt zij binnenkort het KDV in voor de basis school en wil ik een kopie op mijn HD hebben als document voor later.

Ik heb diverse webcopy software (oa Httrack) geprobeerd maar krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar. Ik heb een username en password maar telkens als ik deze gegevens invul (op verschillende manieren) is het resultaat NADA :(

Ik weet niet of ik op dit forum op de juiste plek ben maar hulp zou zeer gewaardeerd worden omdat 12 augustus haar laatste dag daar is en kort daarna de toegang geblokkeerd wordt. (Het KDV is nog niet zover om het zelf aan te leveren op bijvoorbeeld cd-rom en vind het zo omslachtig om foto voor foto en tekststukje voor tekststukje te kopiëren en pakken)

Alvast dank!

I support anyone's right to be who they want to be. My question is: to what extent do I have to participate in your self-image? -Dave Chapelle-

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

het je wget al geprobeerd? En waarom is het NADA, krijg je een foutmelding, wordt de inlog niet geaccepteerd. Graag meer info waarom het niet lukt...

Everything is better with Bluetooth