Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop en zou daar graag wat advies bij krijgen.
Momenteel heb ik een Acer Aspire 7740G-334G64Mn
Deze beviel op zich wel aardig, maar nu hij aan vervanging toe is wil ik toch een treetje omhoog.
Ik gebruik hem dagelijks want ik heb geen gewone pc.
Wat ik er vooral mee doe, het gewone surf en mail werk, daarnaast paint shop pro, zo nu en dan een game (geen hele zware) en kijk ik series e.d.
Kortom niet echt veel bijzonders geloof ik.
Mijn budget is zo'n 700 euro.
Mijn huidige laptop heeft een 17" scherm en dat wil ik toch wel graag weer hebben.
Ik sleep hem nauwelijks mee, misschien een keer op vakantie maar gewicht is dus niet belangrijk.
Accuduur maakt me ook niet echt uit, heb een stopcontact bij de hand.
Nou heb ik momenteel een Acer, deze is nu een paar jaar oud en hiervoor heb ik een Asus gehad en die gaf het na iets meer dan een jaar al op.
Ik heb gezocht op internet en tja de ene zegt deze is goed en de ander zegt weer dat dat merk prut is, kortom ik zie zo onderhand door de bomen het bos niet meer en sta dus zeker open voor alternatieven/tips e.d.
Nu zie ik iedereen links naar laptops plaatsen in hun topic en ik heb geen idee hoe ik dat doe.
Net geprobeerd en toen werd hij al geplaatst terwijl ik nog niet klaar was.
Dus ik doe het even zo, sorry...
De twee die ik zelf tot zo ver als optie gevonden heb zijn:
Acer Aspire E1-771G-53238G1Tnii en deze kwam ik tegen voor 669 euro
Of deze:
Acer Aspire E5-771G-5159 en die kwam ik tegen voor 675 euro
Zijn deze geschikt voor mij of zit ik helemaal verkeerd te kijken?
Momenteel heb ik een Acer Aspire 7740G-334G64Mn
Deze beviel op zich wel aardig, maar nu hij aan vervanging toe is wil ik toch een treetje omhoog.
Ik gebruik hem dagelijks want ik heb geen gewone pc.
Wat ik er vooral mee doe, het gewone surf en mail werk, daarnaast paint shop pro, zo nu en dan een game (geen hele zware) en kijk ik series e.d.
Kortom niet echt veel bijzonders geloof ik.
Mijn budget is zo'n 700 euro.
Mijn huidige laptop heeft een 17" scherm en dat wil ik toch wel graag weer hebben.
Ik sleep hem nauwelijks mee, misschien een keer op vakantie maar gewicht is dus niet belangrijk.
Accuduur maakt me ook niet echt uit, heb een stopcontact bij de hand.
Nou heb ik momenteel een Acer, deze is nu een paar jaar oud en hiervoor heb ik een Asus gehad en die gaf het na iets meer dan een jaar al op.
Ik heb gezocht op internet en tja de ene zegt deze is goed en de ander zegt weer dat dat merk prut is, kortom ik zie zo onderhand door de bomen het bos niet meer en sta dus zeker open voor alternatieven/tips e.d.
Nu zie ik iedereen links naar laptops plaatsen in hun topic en ik heb geen idee hoe ik dat doe.
Net geprobeerd en toen werd hij al geplaatst terwijl ik nog niet klaar was.
Dus ik doe het even zo, sorry...
De twee die ik zelf tot zo ver als optie gevonden heb zijn:
Acer Aspire E1-771G-53238G1Tnii en deze kwam ik tegen voor 669 euro
Of deze:
Acer Aspire E5-771G-5159 en die kwam ik tegen voor 675 euro
Zijn deze geschikt voor mij of zit ik helemaal verkeerd te kijken?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2014 11:34 ]