ik heb nou een raam maar wat voor licht zou ik er in doen? ccfl? blacklicht? of wat anders? moet niet te veel kosten (max +/- 50,-). ook moet het blauw zijn!
een ccfl wordt dat lijkt me... zoiezo voor die prijs, gewoon ff bij stuut en bruin bestellen, heb mn 2 ccfl'etjuhs ook binnen trouwens, nu nog een case kopen
Verwijderd
Ik zou voor Neon gaan. Bij ComptechWorld hebben ze neonbuizen van 10cm + trafo voor FL 29,- ennuh, ze hebben ook blauwe
10cm is weinigOp maandag 11 juni 2001 16:47 schreef bastard het volgende:
Ik zou voor Neon gaan. Bij ComptechWorld hebben ze neonbuizen van 10cm + trafo voor FL 29,- ennuh, ze hebben ook blauwe
Stuut en Bruin lampjes zijn goed, 30cm en 35,- ofzo, zit ook trafo bij.
Mailtje sturen naar Stuut en Bruin, staat wel op hun site (www.stuutenbruin.com).
paar blauwe ledjes, ziet er ook wel spooky uit
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Waarom wil je iets anders? Topzaak!
Bij conrad ofzo
>- ben je duurder uit
>- heb je waarschijnlijk geen ccfl (cold)
>- rekenen ze ruim 10 piek verzendkosten!
Bij conrad ofzo
>- ben je duurder uit
>- rekenen ze ruim 10 piek verzendkosten!
heb ik jou al niet eens laten voelen dat die c niet voor cold bleek te staan in de praktijk?Op maandag 11 juni 2001 17:31 schreef Razorfist het volgende:
Verwijderd
Die dingen worden toch wel een graad of 40 hoor 
Alleen merk je dat zelf niet. Omdat je eigen lichaams temperatuur rond de 37 is.
Alleen merk je dat zelf niet. Omdat je eigen lichaams temperatuur rond de 37 is.
het is http://www.stuutenbruin.com misschien dat dat helpt... (was trouwens al eerder gezegd hoor!) geen .nl maar een .com dusOp maandag 11 juni 2001 17:49 schreef Bill_Gatjes het volgende:
waar wel dan buiten stuutenbruin.nl en conrad.nl?
Waarom zou je ergens anders dan stuut en bruin willen ? Gewoon ff een mailtje sturen dat je een blauwe CCFL wil met trafo, dat sturen ze op (binnen enkele dagen binnen) samen met een acceptgiro en klaar is kees.
ik had alleen een briefje met het vriendelijk verzoek om het geld over te maken naar die-en-die rekening... nix acceptgiroOp maandag 11 juni 2001 18:08 schreef Stealth2000 het volgende:
Waarom zou je ergens anders dan stuut en bruin willen ? Gewoon ff een mailtje sturen dat je een blauwe CCFL wil met trafo, dat sturen ze op (binnen enkele dagen binnen) samen met een acceptgiro en klaar is kees.
Bij mij ook dat verknipte A4 blaadje.Op maandag 11 juni 2001 18:12 schreef jwbagger het volgende:
[..]
ik had alleen een briefje met het vriendelijk verzoek om het geld over te maken naar die-en-die rekening... nix acceptgiro
Y'24
idd, het is in jouw geval niet helemaal coldOp maandag 11 juni 2001 18:03 schreef jwbagger het volgende:
[..]
heb ik jou al niet eens laten voelen dat die c niet voor cold bleek te staan in de praktijk?
Bijkomend voordeel van die dingen is trouwens dat je ze overal tussen kunt proppen. Ze zijn 4mm dik geloof ik, en inbouwen van een 2cm dikke tl-buis zie ik nog niet echt mooi worden...
ok dat word dus stuutenbruin.com! maar wat kost dat daar? een ccfl blauw en een trafo? en is die trafo voor in de pc?
la maar..
* Ropniko was te lui om te zoeken maar te ongeduldig om een antwoord af te wachten..
dus toch maar gezocht
* Ropniko was te lui om te zoeken maar te ongeduldig om een antwoord af te wachten..
dus toch maar gezocht
NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95
Verwijderd
ja dat cold is nogal bulshit die dingen worden behoorlijk warmOp maandag 11 juni 2001 18:03 schreef jwbagger het volgende:
[..]
heb ik jou al niet eens laten voelen dat die c niet voor cold bleek te staan in de praktijk?
Ik zou zeggen, stuur ze een meeltje en vraag het ze.Op maandag 11 juni 2001 23:54 schreef Bill_Gatjes het volgende:
ja maat wat kost het en meer info please?
There is no magic.
2 dagen is opzich niet zo heel erg lang maar goed..
Ik heb zelf voor mijn CCFL (30 cm of zo) + trafo iets van 30 à 35 piek betaald - niet bij stuutenbruin maar gewoon bij de electronica winkel in de stad. Dus de prijs zal wel rond die 30 à 35 gulden liggen + verzendkosten.
edit:
Ik heb zelf voor mijn CCFL (30 cm of zo) + trafo iets van 30 à 35 piek betaald - niet bij stuutenbruin maar gewoon bij de electronica winkel in de stad. Dus de prijs zal wel rond die 30 à 35 gulden liggen + verzendkosten.
edit:
Hier staat al hoe duur het is. FF lezen de volgende keer.Op maandag 11 juni 2001 16:51 schreef Phreak het volgende:
[..]
10cm is weinig
Stuut en Bruin lampjes zijn goed, 30cm en 35,- ofzo, zit ook trafo bij.
Mailtje sturen naar Stuut en Bruin, staat wel op hun site (www.stuutenbruin.com).
There is no magic.
Pagina: 1