Hallo allemaal,
Sinds een half jaar geleden heb ik een nieuwe computer. Alle onderdelen zijn nieuw en toch krijg ik om de zoveel tijd de volgende fout:
Het scherm freezet even, paar seconden later wordt het scherm zwart en daarna krijg ik de melding
'Beeldstuurprogramma reageert niet meer en is hersteld.'
De fout ontstaat voornamelijk bij het gamen (maar wel veel meer bij FIFA dan bij Tomb Raider bijvoorbeeld), maar ook gewoon als ik youtube open heb staan en op een ander venster op Facebook zit.
Ik heb de drivers al een paar keer geprobeerd te updaten, en ze daarbij ook eenmaal helemaal van de computer verwijderd voor ik de nieuwste er op heb gezet. Het probleem blijft zich echter voordoen.
Op dit moment weet ik gewoon niet meer wat ik moet doen.
Heeft iemand hier oplossingen voor?
Alvast bedankt!
Specs:
Windows 7 64 bits
Intel Core i5-4670K 3,4 GHz
8GB Ram (Corsair Vengeance)
Videokaart: AMD Radeon R9 200
Moederbord: MSI Z87-G41
Sinds een half jaar geleden heb ik een nieuwe computer. Alle onderdelen zijn nieuw en toch krijg ik om de zoveel tijd de volgende fout:
Het scherm freezet even, paar seconden later wordt het scherm zwart en daarna krijg ik de melding
'Beeldstuurprogramma reageert niet meer en is hersteld.'
De fout ontstaat voornamelijk bij het gamen (maar wel veel meer bij FIFA dan bij Tomb Raider bijvoorbeeld), maar ook gewoon als ik youtube open heb staan en op een ander venster op Facebook zit.
Ik heb de drivers al een paar keer geprobeerd te updaten, en ze daarbij ook eenmaal helemaal van de computer verwijderd voor ik de nieuwste er op heb gezet. Het probleem blijft zich echter voordoen.
Op dit moment weet ik gewoon niet meer wat ik moet doen.
Heeft iemand hier oplossingen voor?
Alvast bedankt!
Specs:
Windows 7 64 bits
Intel Core i5-4670K 3,4 GHz
8GB Ram (Corsair Vengeance)
Videokaart: AMD Radeon R9 200
Moederbord: MSI Z87-G41