Ik ben op zoek naar een laptop met een 17 of 17,3" scherm voor huis-tuin-en-keuken gebruik. Een schermresolutie van 1920x1080 is wenselijk, aangezien ik denk dat een lagere resolutie op 17 of 17,3" niet mooi uitpakt (of heb ik het fout?).
Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk huis-tuin-en-keuken gebruik, d.w.z. wat surfen op internet, email, Office gebruik en wellicht heel soms een spelletje (hoewel dat geen zware spelletjes zullen zijn waarschijnlijk). SPSS is de uitzondering hierop, deze wordt mogelijk in de toekomst nog eens gedraaid.
Het OS dient Windows (geen bezwaar tegen 8/8.1) te zijn.
Ondersteuning voor draadloos printen zou fijn zijn, maar ik neem aan dat dat software-matig is.
Wat is je budget?
Het budget ligt tussen de 500 en 750 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee. Hoogstens verplaatsen tussen de keuken en de studeerkamer.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen voorkeur.
Bij de Saturn is momenteel een laptop in de aanbieding (569 euro): de HP Pavilion 17-F084ND. 8GB geheugen is hierbij erg positief, evenals een full HD scherm. Ik kan hierbij echter geen reviews vinden en dat baart me toch wat zorgen.
Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk huis-tuin-en-keuken gebruik, d.w.z. wat surfen op internet, email, Office gebruik en wellicht heel soms een spelletje (hoewel dat geen zware spelletjes zullen zijn waarschijnlijk). SPSS is de uitzondering hierop, deze wordt mogelijk in de toekomst nog eens gedraaid.
Het OS dient Windows (geen bezwaar tegen 8/8.1) te zijn.
Ondersteuning voor draadloos printen zou fijn zijn, maar ik neem aan dat dat software-matig is.
Wat is je budget?
Het budget ligt tussen de 500 en 750 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee. Hoogstens verplaatsen tussen de keuken en de studeerkamer.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen voorkeur.
Bij de Saturn is momenteel een laptop in de aanbieding (569 euro): de HP Pavilion 17-F084ND. 8GB geheugen is hierbij erg positief, evenals een full HD scherm. Ik kan hierbij echter geen reviews vinden en dat baart me toch wat zorgen.