Godslastering en andere krachttermen in reacties modereren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Godverdomme jongens, laat mensen zelf beslissen of ze cookies willen of niet, iedere browser kent die instelling. Ga het wetboek niet vervuilen met dit soort onzin.
WoutervOorschot in 'nieuws: ACM dreigt publieke omroep met dwangsom wegens overtreden cookieregels - update'
Ik ben niet religieus, maar dit soort bewoordingen horen niet op een fatsoenlijke site. Ik heb het daarom beloond met een -1. Wie is het daar niet mee eens?

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:59

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ik. Ik kan me niet zo storen aan een enkele krachtterm. Tegelijkertijd kan ik best begrijpen dat jij je er wel aan stoort, er een punt om aftrekt en bij een toch al redelijk waardeloze reactie op -1 uitkomt.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:38

Rub3s

+3 , omdat het kan

Klinkt kinderachtig, en misschien ook wel onuitvoerbaar, maar van mij zouden zulke dingen gefilterd/gecensureerd mogen worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:36
Mee eens, dit is toch niet het Tweakers niveau van discussiëren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:38

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Geloof is iets wat ieder voor zich uit moet maken. Als GoT een Christelijke inslag had gehad, zou hierop ongetwijfeld gemod worden, maar zouden dergelijke reacties ook zelden voorkomen.

Alleen heeft GoT geen religieuze inslag. Iedereen is welkom. Als we op individuele uitlatingen zouden moeten modereren moet je of niks tolereren, of alles tolereren. Plus ligt dan de arbitrage over de algemene religieuze mores bij de mods, terwijl die bij de gebruiker individueel moet liggen. Er zullen immers ook meer dan genoeg mensen zijn die wegmodderering van een GVD, een Allah aanroep, of welke godheid dan ook niet vinden kunnen. Immers, openbaar forum enzo :)

Als een verbod op godslastering nog in de grondwet voor zou komen had je misschien een punt om op te staan. Gelukkig is dat er een paar jaar geleden uitgesloopt.

My 2 cents: geloof is individueel, en iedereen mag dat hebben, maar je moet er andere niet mee lastig vallen of op willen dringen.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qaatloz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:37
@PcDealer

Ik ben het met je eens dat dit soort krachttermen e.d. niet echt passen. Ik zou zelf ook een 0/-1 gegeven hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:10

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Ik heb een 0 gegeven, ik vind godverdomme niet zoon erge krachtterm, en voor de rest is de reactie nogal nutteloos dus een 0 imo
Rub3s schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 12:22:
Klinkt kinderachtig, en misschien ook wel onuitvoerbaar, maar van mij zouden zulke dingen gefilterd/gecensureerd mogen worden....
Waarom zou Tweakers dit moeten censuren dan?

[ Voor 52% gewijzigd door _David_ op 01-08-2014 12:51 ]

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Pagina: 1