Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Hallo mensen,

Nu ik een nieuwe telefoon heb besteld zoek ik een leuk abbo erbij, ik heb opzich weinig eisen behalve dat er internet in moet en dat het goedkoop moet!

Ik zat zelf te denken aan max 100bel/sms en (onbeperkt) internet.
Dit alles voor ongeveer 13-14 euro per maand over 2 jaar.

Wat heb ik al opgezocht?
TMV: onbeperkt internet maar alleen whatsapp&co en ik zou graag ook een filmpje willen kijken als ik in de bus zit of op tweakers kijken.
Hollandse Nieuwe: Ziet er leuk uit 275 bel/sms/mb per maand+500mb+1000 sms voor 11 euro. Lijkt goed.

Simyo: 100 bel/sms+1gig voor 14 euro, meer mb per maand en het is een jaar abbo wat ook voordelen heeft.

Ben. Zelfde als simyo maar dan 2 jaar abbo tegen 12.50.

Simpel: 50bel 1000mb en onbeperkt sms voor 12,50.

tele2: ook 1100 sms/bel en 1gig voor 13 euro bij 1 jaar en 12,50 voor 2 jaar.

De vraag is wat de ervaringen van de tweaker is, je hoort soms van die horror verhalen van zoals tele2. Nergens bereik etc etc.

En vergeet ik een goede aanbieding of goedkope provider?

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-11 20:31
Hollandsnieuwe ben ik zelf erg tevreden over, alles gaat uit 1 bundel, dus ook gebruik in het buitenland. Je kunt tegenwoordig ook een 1000MB abonnement nemen, dat kost dan 15 Euro per maand. Of je neemt 500MB (ik weet niet of dat genoeg is als je filmpjes wil kijken, toen ik dat per ongeluk deed was ik zo door m'n bundel heen). Maar dan heb je altijd nog je gewone minuten/SMS/MB bundel :+

• dudee
Bedankt dat wist ik niet! Ik kom niet zovaak in het buitenland maar das wel een plus.

Mijn Eerste keus gaat uit naar tele2 of ben op dit moment omdat die het goedkoopste zijn.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-11 09:16
Tele2 neem ik nooit weer. Bereik slecht (T-Mobile) en slechte app voor check van verbruik.
Daarnaast moet je dataroaming aanstaan anders werkt data niet. Als je dichtbij grens met ander land woont is dit iets waar je op moet letten. Dit kan op bepaalde toestellen net iets anders werken..Internet/Data valt soms compleet weg.

Dan maar iets meer betalen. Die euro meer of meer doet het hem ook niet.
Daarnaast zou ik zelf nimmer meer 2 jaar vastzitten aan een provider.

[ Voor 23% gewijzigd door Hoyden op 03-08-2014 14:21 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
→ MAA

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:06
Mobile Vikings?

• dudee
Hoyden schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 14:17:
Tele2 neem ik nooit weer. Bereik slecht (T-Mobile) en slechte app voor check van verbruik.
Daarnaast moet je dataroaming aanstaan anders werkt data niet. Als je dichtbij grens met ander land woont is dit iets waar je op moet letten. Dit kan op bepaalde toestellen net iets anders werken..Internet/Data valt soms compleet weg.

Dan maar iets meer betalen. Die euro meer of meer doet het hem ook niet.
Daarnaast zou ik zelf nimmer meer 2 jaar vastzitten aan een provider.
Bedankt, voor mobiel verbruik had iemand mij al mooie app laten zien. Ben even naam vergeten maar je zag dan precies als je het einde van de maand zou halen met je verbruik etc.

En je roaming staat toch altijd aan wanneer je 3g gebruikt? (noob ik heb nu gewoon overal wifi)

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Kleine kanttekening: het hangt van je telefoon af of je voor Tele2 roaming aan moet zetten.
Voor mijn Moto G (Android 4.4.4) hoef ik roaming niet aan te zetten, daar staat national roaming gewoon aan voor Tele2.

Dus het niet niet altijd zo dat dit nodig is voor Tele2, maar ik heb voldoende reacties op internet gezien dat dit wel zo is voor vele mensen.

• dudee
Ik heb een zopo zp990+ besteld.

Maar wat is er dan mis mee dat je roaming aan staat? Tevens woon ik ongv 20km van Duitse grens af dus ik denk dat dat meevalt.

[ Voor 29% gewijzigd door dudee op 03-08-2014 14:28 ]

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-11 09:16
Er is niet echt iets heel erg mis mee, maar als je gaat data roamen en je zit op een buitenlands netwerk dan betaal je daar dus voor. En dat kan soms ongemerkt gaan, iets wat ik niet prettig vind.

• dudee
Mmh dat moet dus niet.
Pagina: 1