Hallo mensen,
Nu ik een nieuwe telefoon heb besteld zoek ik een leuk abbo erbij, ik heb opzich weinig eisen behalve dat er internet in moet en dat het goedkoop moet!
Ik zat zelf te denken aan max 100bel/sms en (onbeperkt) internet.
Dit alles voor ongeveer 13-14 euro per maand over 2 jaar.
Wat heb ik al opgezocht?
TMV: onbeperkt internet maar alleen whatsapp&co en ik zou graag ook een filmpje willen kijken als ik in de bus zit of op tweakers kijken.
Hollandse Nieuwe: Ziet er leuk uit 275 bel/sms/mb per maand+500mb+1000 sms voor 11 euro. Lijkt goed.
Simyo: 100 bel/sms+1gig voor 14 euro, meer mb per maand en het is een jaar abbo wat ook voordelen heeft.
Ben. Zelfde als simyo maar dan 2 jaar abbo tegen 12.50.
Simpel: 50bel 1000mb en onbeperkt sms voor 12,50.
tele2: ook 1100 sms/bel en 1gig voor 13 euro bij 1 jaar en 12,50 voor 2 jaar.
De vraag is wat de ervaringen van de tweaker is, je hoort soms van die horror verhalen van zoals tele2. Nergens bereik etc etc.
En vergeet ik een goede aanbieding of goedkope provider?
Nu ik een nieuwe telefoon heb besteld zoek ik een leuk abbo erbij, ik heb opzich weinig eisen behalve dat er internet in moet en dat het goedkoop moet!
Ik zat zelf te denken aan max 100bel/sms en (onbeperkt) internet.
Dit alles voor ongeveer 13-14 euro per maand over 2 jaar.
Wat heb ik al opgezocht?
TMV: onbeperkt internet maar alleen whatsapp&co en ik zou graag ook een filmpje willen kijken als ik in de bus zit of op tweakers kijken.
Hollandse Nieuwe: Ziet er leuk uit 275 bel/sms/mb per maand+500mb+1000 sms voor 11 euro. Lijkt goed.
Simyo: 100 bel/sms+1gig voor 14 euro, meer mb per maand en het is een jaar abbo wat ook voordelen heeft.
Ben. Zelfde als simyo maar dan 2 jaar abbo tegen 12.50.
Simpel: 50bel 1000mb en onbeperkt sms voor 12,50.
tele2: ook 1100 sms/bel en 1gig voor 13 euro bij 1 jaar en 12,50 voor 2 jaar.
De vraag is wat de ervaringen van de tweaker is, je hoort soms van die horror verhalen van zoals tele2. Nergens bereik etc etc.
En vergeet ik een goede aanbieding of goedkope provider?