sanfranjake schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 09:09:
Mocht je het niet kunnen vinden stuur mij dan even een dm/mailtje, wil ik ook nog wel even in mijn archief kijken. Ik heb het meeste van dat soort spul wel bewaard door de jaren heen

Ik ben altijd geïnteresseerd in oudere software. Het gaat er vooral om versies te hebben die de software illustreren en zoveel mogelijk recent zijn. Een voorbeeld hiervan is versie 1.5 en 3.6 van Mozilla Firefox.

Raven schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 09:20:
[link]JoWannes' Blog: Internet Explorer Collection? Geen idee of die in het Nederlands zijn trouwens.
Helaas, helemaal Engels.

systeemherstel schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 19:58:
Heb nog een cd met 85MB installatie bestanden IE4NL van hccnet uit 1998, altijd handig om wat te bewaren . Mocht je hem nog nodig hebben kan ik er wel een iso van maken of de installatiebestanden in een zip en uploaden naar een site voor bestanden wisselen

Ja, ik ben zeer geïnteresseerd. Ik heb eigenlijk helemaal niets van IE NL anders dan 5.00.2314.1003 die op de Office 2000 NL cd staat . Van IE Engels heb ik inmiddels voldoende versies. Helaas heb je DM uit staan.

Techneut schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 22:35:
Eerlijk gezegd maakt het mij niets uit, of het Engels is of Nederlands. De vertaling was destijds evenals tegenwoordig prima. Maar goed, dat zijn jouw en mijn opvattingen en die zijn hier helemaal niet interessant, mogelijk kan TS met wat jij hebt te bieden uitstekend uit de voeten.
In de tijd van Windows 95 vond ik Nederlands ook belachelijk. Engels is de computer taal! Met de introductie van Windows XP werd het veel gemakkelijker om talen te gebruiken. Ook was het internet inmiddels zo gegroeid dat het voor software makers aantrekkelijk was om ook een Nederlandse versie uit te brengen. Zelf computer ik in het Engels, maar mijn Laptop is volledig Nederlands (waar mogelijk).

alt-92 schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 13:32:
Ik lijk wel gek, maar ok....
Niet echt. Er zijn vele zo als jou. Waaronder ik. Tegenwoordig archiveer ik software, welke ik gebruik, in het Nederlands, Engels, Bulgaars, zowel X86 als X64.

Biideru schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 20:21:
...Helaas kan ik op het internet niet de bestanden vinden om Internet Explorer 4 t/m 5.5 te installeren, in het Nederlands.
Internet Explorer 4.01SP2 is nodig om b.v. Quick Launch en de aangepaste Explorer werkbalk te activeren.
Het gaat dus om Windows Desktop Update. Deze voegt een Welkbalk toe aan Explorer en natuurlijk werkt Quick Launch. Ik heb het aan de praat gekregen met IE 5.0 van een Office 2000 NL CD. Tijdens het zoeken naar de update, om 'm misschien los te installeren, kwam ik op
DEZE site terecht. Ik heb het geprobeerd en het werkt! Alleen de Kanalen blijven helemaal leeg maar Quick Launch en de Werkbalk werken prima.
Mag ik iedereen bedanken voor de inspanning!
Dit wordt erg gewaardeerd.