Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ziggo treft maatregelen ten behoeve overname

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag mailtje gehad van ziggo met nieuwe voorwaarden.
1 ding viel mij hierin op:

Oud Artikel 20.3 Nieuw Artikel 22.3 Ziggo kan zijn rechten en verplichtingen uit het Abonnement overdragen aan haar dochter- of groepsmaatschappijen of anderszins gelieerde ondernemingen. 3. Ziggo kan zijn rechten en verplichtingen uit het Abonnement overdragen. Behalve in geval van overdracht van onderneming, heeft de Klant in geval van overdracht het recht het Abonnement op te zeggen. Uitzondering toegevoegd, de overdracht van onderneming is vanaf nu geen reden meer voor een voortijdige opzegging van uw abonnement.

https://www.ziggo.nl/over-ziggo/nieuwe-voorwaarden

ze nemen dus maatregelen om bij overname je contract op te zeggen.

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
Klopt, zijn we achteraan gegaan, maar omdat Ziggo in principe niet aan contracten met een bepaalde tijd doet (UPC en, volgens mij ook KPN, wel) maakt dat niet echt uit: je kunt toch al elke maand opzeggen.

Ik ben helemaal geen stagiair

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Bij overdracht van de rechten en de verplichtingen kan je dus opzeggen + dat je het recht behoudt om maandelijks op te zeggen.

Bij overdracht van de onderneming is er geen recht om je abonnement (om die reden) op te zeggen. Wel blijft het recht behouden om maandelijks op te zeggen.

Op zich geen probleem lijkt me, of je zou om principiële redenen moeten opzeggen als het allemaal onder UPC komt te vallen :). En ze zijn zelf ook open en eerlijk waarom het gedaan wordt.