Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop voor werk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen? Internet, verwerken van gegevens, gebruik van wat zwaardere programma's fotobewerking, tekenprogramma's,...

Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? voorkeur voor windows 7

Wat is je budget? €1.000

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen? Laptop zal dagelijks meegenomen worden naar werk en afspraken, liefst dus een lichter/dunner model

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? voorkeur qwerty toetsenbord, verplicht numeriek toetsenbord

Acer Aspire V5-573G-7450121Taii (qwerty versie) is voorgesteld via de buyers guide. Ik kan hem jammer genoeg niet terugvinden in qwerty versie via verschillende online shops

Alle voorstellen zijn welkom!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2014 17:23 ]

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-11 14:38

spartacusNLD

This is Sparta!!

is de uitstraling van de laptop belangrijk? zou gewoon voor een zakelijke lenovo gaan.

als uitstraling geen punt is en je wil gamen zou ik voor de lenovo y50 gaan

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Verwijderd

Topicstarter
Gamen is niet de bedoeling met deze laptop. Ik heb liever dat hij zo licht mogelijk is, gezien ik hem elke dag zal moeten meesleuren.

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-11 12:39
Ik zou voor de Lenovo Yoga 2 13 gaan..
pricewatch: Lenovo Yoga 2 13-00880

En voor 50€ meer issie er ook in i7
http://www.paradigit.nl/l...8nl/80032286/details.aspx

Licht, touch, snelle SSD, mooi FullHD IPS scherm. lange batterijduur