Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tip een redactie (Software-Update)

Pagina: 1
Acties:

• NIMIC
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Vraagje: ik heb bij de vorige 2 releases van Adobe Lightroom (5.5 en 5.4) een "Tip de redactie" ingestuurd.
Maar deze zijn uiteindelijk niet gepubliceerd.
Nu heeft iemand anders het gedaan voor 5.6, en wordt hij wel gepubliceerd.

Is dit wel de goede link om dat te doen?
http://tweakers.net/submit/

Het motiveert mij natuurlijk niet om een tip in te sturen als die dan juist niet gepubliceerd lijkt te worden.

Zijn er tips om aan te houden voor een "Tip de redactie". Moeten er bepaalde zaken in staan, of moet de tekst eigenlijk al zo zijn dat deze direct gepubliceerd kan worden.

• Ossebol
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:09
In principe volstaat naar mijn weten een linkje met een korte omschrijving. Hoewel ik niet zeker weet waarom er niets met je submit is gedaan, kan het zijn dat het te druk was met andere downloads. Eén persoon schrijft de submits meestal alleen.

Tot slot nog dit: de redactie moet soms keuzes maken, ook als de submits inhoudelijk nieuwswaardig zijn. Wij proberen er natuurlijk wel naar te streven zoveel nieuwswaardige submits te brengen.

"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky