ION Video2Go - Werkt niet op Windows 8.1

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supayoshi
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:45
Hallo, ik heb een apparaatje genaamd Video2Go, en de drivers werken niet op Windows 8.1, ik heb alles al geprobeerd, en gezocht op internet, maar iedereen geeft het op.
En de driver kan ik niet installeren op Windows 8.1 op Windows 7 werkt die perfect,

maar Windows 8 via apparaatbeheer geeft aan dat er een bestand mist maar verteld daarbij niet welk bestaand het mist.Via de normale setup, krijg ik een andere foutmelding, dus ik ben eigenlijk zover dat ik het opgeef en een nieuw apparaat moet kopen omdat IONAUDIO geen drivers heeft voor Windows 8.1

Nu vraag ik me af, ik heb zelf al wat gezocht maar of iemand goede ervaringen heeft met een bepaald merk of apparaat dat analoge video's omzet naar besstanden zoals de ION Video2Go deed, je hebt ook een Video2PC maar dat is nog veel ouder, en weet niet of dat wel door Windows 8.1 wordt ondersteund.

http://tweakers.net/categ...YgqiwxR8kqWsnS2FAptra2FgA

Dit heb ik nu, het moet ook USB hebben want ik doe het via een laptop ;)

http://www.blokker.nl/nl/blknl/ion-video2go

Alvast bedankt.

[ Voor 12% gewijzigd door supayoshi op 31-07-2014 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
En als je de software in compabiliteitsmodus draait ? Of gevirtualiseerd ?

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supayoshi
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:45
Tis een driver die niet wil werken, :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de vraag gesteld op ION techsupport. Met links naar software voor Power Director 9 (geschikt voor windows 8) en een registratienummer. Ik heb overigens nog steeds Windows 8, geen 8.1.
Maar een "hele ochtend" downloaden, unzippen enzovoort heeft nog geen werkend programma " ION video 2 go " opgeleverd. Ik onderneem nu nog een poging richting support.Ik hoop echt dat de boel aan de gang gaat, want ik heb al eerder met succes uren film gedigitaliseerd en het was onder windows 7 iig een prachtig programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:02
Hmmm, ik heb deze van het weekend gekocht bij Trekpleister voor € 12,50. Is het jou nog gelukt dit aan de praat te krijgen onder Windows 8.1? Anders heb ik een probleem, ik heb alleen Windows 8.1 en Windows 10.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• commentator
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-10 21:35
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:51:
Ik heb de vraag gesteld op ION techsupport. Met links naar software voor Power Director 9 (geschikt voor windows 8) en een registratienummer. Ik heb overigens nog steeds Windows 8, geen 8.1.
Maar een "hele ochtend" downloaden, unzippen enzovoort heeft nog geen werkend programma " ION video 2 go " opgeleverd. Ik onderneem nu nog een poging richting support.Ik hoop echt dat de boel aan de gang gaat, want ik heb al eerder met succes uren film gedigitaliseerd en het was onder windows 7 iig een prachtig programma.
Jumpman schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 17:34:
Hmmm, ik heb deze van het weekend gekocht bij Trekpleister voor € 12,50. Is het jou nog gelukt dit aan de praat te krijgen onder Windows 8.1? Anders heb ik een probleem, ik heb alleen Windows 8.1 en Windows 10.
Is het jullie nog gelukt om dit werkend te krijgen?
Pagina: 1