Het valt mij op dat minimaal twee medewerkers van Salland allerlei (leuke) zaken in de verkoop gooien in V&A. De FAQ geeft aan onder reviews: Tweakers FAQ
OutletBen
Hier gaat meneer al nat bij puntje 2, 3 en mogelijk 8 van de FAQ:
Ik vind het lastig te beoordelen of er regels worden overtreden (ik heb geen zin om de prijzen te controleren die in de PW staan), maar het valt me wel op dat de directeur en iemand van de technische dienst hier veel ads plaatsen (kan hem niet meer vinden). Vooral de naam van deze doet me griebelen:Vraag en Aanbod is primair bedoeld als marktplaats voor consumenten. Omdat ook bedrijven wel eens wat hardware over hebben staan we ook toe dat een bedrijf een advertentie plaatst, zolang dit geen nieuwe producten zijn. Daarbij gaat het dus niet om de reguliere 'handel'. Geen nieuwe producten of overstock maar uitzonderlijke, soms eenmalige zaken. Denk hierbij aan een speciale order die niet wordt afgehaald, afgeschreven apparatuur, een onverkoopbaar nieuw product in een geopende of beschadigde doos, refurbished artikelen, een demo model of een product waar iets bij ontbreekt of met lichte gebruikssporen cq. schade. Neem in geval van twijfel voor het plaatsen van de advertentie contact met ons op.
Tevens mag er geen sprake zijn van oneerlijke concurrentie met particuliere verkopers. Zo mag een bedrijf best zijn gebruikte printer verkopen, maar is het niet toegestaan dat een handelaar in tweedehands computers deze voor dumpprijzen in V&A gaat plaatsen.
OutletBen
Hier gaat meneer al nat bij puntje 2, 3 en mogelijk 8 van de FAQ:
Handelaren, resellers en retailers zijn uitgesloten
Het is een bedrijf dat is opgenomen in de Pricewatch, danwel op grond van de geldende toelatingseisen in aanmerking zou komen voor opname in de Pricewatch, niet toegestaan producten aan te bieden in V&A.
Tweakers.net behoudt zich het recht voor bij het plaatsen van excessief veel advertenties door één gebruiker het desbetreffende account te blokkeren.
reviews: Tweakers FAQ
[ Voor 16% gewijzigd door PcDealer op 31-07-2014 16:34 ]