Goedenmiddag,
Ik zou graag hulp hebben mbt het aanschaffen van een klein gamesysteem. Ik weet alleen niet zo goed of mijn samenstelling degelijk is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zou graag games zoals: assasins creed, GTA, skyrim en minecraft kunnen spelen om mijn pc. Het hoeft niet op de hoogste resolutie maar ik wil ook niet dat ik op de laagste resolutie moet spelen :l
Wat mag het systeem gaan kosten?
600 euro liefst minder maar als het loont om 50 euro extra te besteden ben ik daar ook bereid toe.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee ik koop alles nieuw maar de randapparatuur valt buiten het budget.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
een ssd sowieso
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
liefst een Intel CPU
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Behalve dat het een klein systeem moet zijn. zou ik het fijn vinden als ik ook niet omvergeblazen word door het geluid van de fans
Ga je overklokken?
Niet van plan.
De voorlopige lijst dan maar:
Zoals te zien is ontbreekt de voeding en gpu, dit is omdat ik geen idee heb met wat ik moet hebben en heb nog maar 200 euro over :l
Ik zou graag hulp hebben mbt het aanschaffen van een klein gamesysteem. Ik weet alleen niet zo goed of mijn samenstelling degelijk is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zou graag games zoals: assasins creed, GTA, skyrim en minecraft kunnen spelen om mijn pc. Het hoeft niet op de hoogste resolutie maar ik wil ook niet dat ik op de laagste resolutie moet spelen :l
Wat mag het systeem gaan kosten?
600 euro liefst minder maar als het loont om 50 euro extra te besteden ben ik daar ook bereid toe.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee ik koop alles nieuw maar de randapparatuur valt buiten het budget.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
een ssd sowieso
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
liefst een Intel CPU
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Behalve dat het een klein systeem moet zijn. zou ik het fijn vinden als ik ook niet omvergeblazen word door het geluid van de fans
Ga je overklokken?
Niet van plan.
De voorlopige lijst dan maar:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 154,75 | € 154,75 |
| 1 | ASRock B85M-ITX | € 65,40 | € 65,40 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 46,- | € 46,- |
| 1 | Cooler Master Elite 110 | € 34,55 | € 34,55 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 65,48 | € 65,48 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 89,79 | € 89,79 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 455,97 | |
Zoals te zien is ontbreekt de voeding en gpu, dit is omdat ik geen idee heb met wat ik moet hebben en heb nog maar 200 euro over :l