Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-06 21:56
Beste Allen,

In mijn zoektocht een mooie nieuwe opstelling te maken voor mijn nieuwe huis wil ik ook het media gebeuren een opfris beurt gaan geven.
Mijn huidige opstelling bestaat uit Sony Bravia KDL-42W805B en een Panasonic SC-BT200. Verder hangt hier nog een xbox 360 en WD tv live aan vast.

In mijn nieuwe huis wil en kan ik echter niet de kabels weer hebben die ik nu heb omdat de bank in het midden komt te staan en we minimalistisch willen. Dus komt de vraag voor een nieuw systeem. En omdat ik dat ook gewoon leuk vind :P

Nu is mijn vraag hoe het nu eindelijk eens goed aan te sluiten. Ik ben geen audiofiel dus ik heb volgens mij geen aparte ontvanger nodig (veelal tegenwoordig ingebouwd in de systemen)

Mijn idee is als volgt

TV aan de wand plus soundbar eronder Sony HT-CT260H oogt als een goeie kandidaat echter heeft deze maar 1 HDMI in. Heb ik het correct dat eigenlijk de soundbar gaat fungeren als doorgeef luik voor alles?
Oftewel met de HT-CT660 (Bluray speler, Xbox en Mediaplayer) in Hdmi, 1 out naar TV dan schakelen via de soundbar welk kanaal doorgegeven moet worden?

Weet iemand toevallig ook of als ik 2 sony heb dat die dan "slim" gebeurt met 1 afstandbediening? (Bij panasonic Vierra ging dat bijvoorbeeld ook)

Kan deze aansluiting of moet je alles apart op de TV aansluiten en dan 1 kanaal terug naar de soundbar doen om geluid via de soundbar te krijgen?

Als beide kan wat is dan beter?

Alvast dank.

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-06 21:56
Iemand die mijn voorstel kan bevestigen?

- Squeeek !!!