Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Basis laptop max €600

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een laptop voor mn vriendin, ze heeft nu een Toshiba Satellite C660 maar deze sterft een langzame en pijnlijke dood (toetsenbord en mousepad zijn gestopt met reageren eerder dit jaar, vanochtend is 1 van de 2 usb poorten stuk gegaan waardoor ze nu moet kiezen tussen het gebruik van toetsenbord of muis).

Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Ze wilt de laptop voornamelijk gebruiken voor surfen en mailen, verder vindt ze foto's bewerken interessant. Het prettig als er een film op gekeken kan worden en er de basis administratieve dingen op gedaan kunnen worden (word, excel etc.)

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Max €600 maar liever goedkoper (prijs kwaliteit in gedachten uiteraard)

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
In principe niet

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.

Bij voorkeur gewoon een laptop met Windows.
Ik heb zelf al gekeken bij de best buy guides van de afgelopen maanden alleen zit ik nu op het punt dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Ik heb de volgende apparaten gezien bij de pricewatch, echter hebben deze weinig reviews voor zover ik weet

pricewatch: Lenovo IdeaPad G505-01351

pricewatch: Asus F551CA-SX241H

Het heeft wel de voorkeur dat de laptop ergens word verkocht dat deze in het echt bekeken kan worden voor aanschaf.

Tips zijn meer dan welkom!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2014 15:59 ]

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Lenovo Z50, kun je nog een flinke ssd plaatsen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een kleine toevoeging aangebracht bij bovenstaande, het heeft namelijk de voorkeur dat de laptop in het echt bekeken kan worden bij bijvoorbeeld een Mediamarkt of Mycom.

Het viel me op dat de Lenovo Z50 niet veel word aangeboden (Saturn heeft hem tijdelijk niet op voorraad) Coolblue bied deze nog wel aan maar heeft weinig winkelketens.

Ik hoop dat er nog meer suggesties zijn met deze toevoeging.

Verwijderd

Topicstarter
Hoe goed of slecht zijn deze ten opzichte van die Lenovo Z50 of een ander voorstel?

http://www.expert.nl/shop/Product/View/372089658 (Acer E5-571-36HE kan deze niet vinden in pricewatch)
of
pricewatch: Acer Aspire E1 E1-570-33216G50Mnkk (NX.MEPEH.015)

• Pataar
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-10 10:50
Ik raad je aan om tijdelijk een usb hub te gebruiken terwijl je opzoek vent naar een nieuwe laptop. Gewoon eentje halen voor een tientje.
kijk eens naar de Asus v5 lijn. Prachtige laptops

Stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-11 12:39
Paradigit heeft een Z50 die precies in je budget past.
http://www.paradigit.nl/l...404/80034360/details.aspx

Maar wellicht is deze nog een stuk interessanter zie ik nu:
http://www.paradigit.nl/l...519/80016355/details.aspx

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tip van de usb hub, dat ik daar zelf niet aan heb gedacht! Dit geeft een stuk meer rust in huis ;)

@Cinemaskoop, beide zien er uit als mooie suggesties, kun je mij vertellen wat de 2e interessanter maakt (de prijzen liggen vrij dicht bij elkaar namelijk)

Hoor het graag!

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-11 12:39
die tweede heeft alleen nog dit weekend die prijs, want hij stond in de weekenddeal mailing. De tweede heeft beter specs maar de eerste is full HD

Verwijderd

Topicstarter
Het is al een hele tijd geleden, maar we zoeken nog steeds een goede laptop. Met een usb hub hebben we het nog een tijdje kunnen uitzingen, maar ze gebruikt de laptop zichtbaar amper op het moment.

Ik zag dat mediamarkt een aanbieding heeft voor een laptop, ik zie nog weinig reviews op tweakers.

pricewatch: Acer Aspire E5-571-32A6

Ik hoor graag of dit een goede keus zou zijn.

• MrBB
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-07-2024
Ik heb toevallig net voor mijn moeder een Acer Aspire E5-771-37QG gekocht. Heb hem vanmiddag even klaar gemaakt en de (128GB) SSD die er standaard in zit maakt het ding echt super snel. (Hij heeft ook nog een gewone HD van 500GB zodat je geen ruimte te kort komt). Dat is meteen het grootste voordeel t.o.v. de Acer die je hierboven noemt. Daarnaast heeft deze een (mat) FHD scherm wat ook een leuke bonus is. Aan jou de afweging of dat de 180 euro extra waard is. (Ik denk dat je vriendin heel gelukkig gaat worden van die SSD en het super snelle opstarten.)

Het is wel een 17" dus relatief groot, hoewel hij er verder slank en netjes afgewerkt uitziet.

[ Voor 7% gewijzigd door MrBB op 07-12-2014 23:03 ]

• Arar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-11 22:36
Die laatste ga ik deze maand waarschijnlijk ook aanschaffen om de genoemde redenen en dat het een 17" is. Dat allemaal voor een kleine 600 euro.

63kWp 3x25A 3 meterkasten

Pagina: 1