Probleem met logitech g400 muis

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christidoc
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08-02-2024
Hallo,

Nadat ik een tijdje geleden dark souls 2 heb geïnstalleerd(Volgens mij begon het toen), is mijn muis een trillende beweging gaan maken als ik de cursor verticaal beweeg en de cursor beweegt ook een stuk sneller dan bij andere muizen.

Op andere computers heb ik hier geen last van als ik deze muis gebruik en ik heb er ook geen last van als ik een andere muis gebruik bij deze pc. Het ligt dus echt aan de combinatie pc+muis. Ook een andere usb poort gebruiken lost het probleem niet op.

Als voorbeeld heb ik even in paint een verticale lijn getrokken met de 2 verschillende muizen.(Zie bijlage)

Lijn 1. Het probleem, de G400 muis op pc
Lijn 2. Een andere muis op dezelfde pc
Lijn 3. G400 muis op een andere pc.
Lijn 4. Zelfde als 'Lijn 1' Maar nu horizontaal zodat je kan zien dat hij niet verticaal trilt.

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2ib271w.png

Iemand enig idee hoe dit op te lossen is? Het is erg irritant met gamen :P

mvg,
Christidoc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-05 13:19

garriej

Ik las ondertieten.

De logitech gaming software heeft mij wel is vervelende problemen gegeven, deze zou je opnieuw kunnen installeren, of beter gezegt eraf gooien --> kijken of het probleem nog is om het uit te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christidoc
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08-02-2024
Dank je wel voor je reactie.

Deze software had ik er helemaal niet op staan. Na het geïnstalleerd te hebben en er mee heb zitten prutsen werkt het nu veel beter.