Hallo medetweakers
gisteren deed mijn xbox 360 het nog prima vandaag start ik hem op lijkt goed te werken tot dat ik een spel speel, dan krijg ik een zwarte scherm en als ik de home knop in druk werkt het wel die zie ik en kan ik weg halen en weer te verschijn toveren, nou denkt u ooo zou wel aan het spel liggen nee namelijke hij doet het bij ze allemaal ook bij games die 100% download zijn dus geen dvd gebruikt doet hij het ook.
Wanneer ik de HDD eruit haal opeens doet hij het wel weer normaal
ik vind dit maar heel erg vreemd allemaal en hulp is gevraagd wat dit kan zijn. Ik heb al geprobeerd op de profiel te deleten en de HDD cache schoon to the maken maar dit heeft nog niet geholpen.
Ik zelf heb al aktie ondernomen en een nieuwe HDD zo net besteld een 250gb voor de Slim xbox 360. De zelfde die ik nu heb.
Met vriendelijke groeten Jan ik ben bang dat dit niks gaat helpen daarom vraag ik hulp, maar de xbox zelf is van 2010 misschien heeft dat ook wel mee te maken maar vreemd dat hij het wel doet zonder harddrive.
Laat me maar horen wat jullie denken:/
Wanneer ik de HDD eruit haal opeens doet hij het wel weer normaal
Ik zelf heb al aktie ondernomen en een nieuwe HDD zo net besteld een 250gb voor de Slim xbox 360. De zelfde die ik nu heb.
Met vriendelijke groeten Jan ik ben bang dat dit niks gaat helpen daarom vraag ik hulp, maar de xbox zelf is van 2010 misschien heeft dat ook wel mee te maken maar vreemd dat hij het wel doet zonder harddrive.
Laat me maar horen wat jullie denken:/