Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elle_John
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-12-2021
Hallo medetweakers ;) gisteren deed mijn xbox 360 het nog prima vandaag start ik hem op lijkt goed te werken tot dat ik een spel speel, dan krijg ik een zwarte scherm en als ik de home knop in druk werkt het wel die zie ik en kan ik weg halen en weer te verschijn toveren, nou denkt u ooo zou wel aan het spel liggen nee namelijke hij doet het bij ze allemaal ook bij games die 100% download zijn dus geen dvd gebruikt doet hij het ook.

Wanneer ik de HDD eruit haal opeens doet hij het wel weer normaal :? ik vind dit maar heel erg vreemd allemaal en hulp is gevraagd wat dit kan zijn. Ik heb al geprobeerd op de profiel te deleten en de HDD cache schoon to the maken maar dit heeft nog niet geholpen.

Ik zelf heb al aktie ondernomen en een nieuwe HDD zo net besteld een 250gb voor de Slim xbox 360. De zelfde die ik nu heb.

Met vriendelijke groeten Jan ik ben bang dat dit niks gaat helpen daarom vraag ik hulp, maar de xbox zelf is van 2010 misschien heeft dat ook wel mee te maken maar vreemd dat hij het wel doet zonder harddrive.

Laat me maar horen wat jullie denken:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik heb exact dit probleem sinds gisteren ook! Spellen van zowel HDD als DVD starten niet meer op en het scherm blijft zwart. Misschien hebben meer mensen hier problemen mee? Dan zou het wellicht aan een foute update kunnen liggen van Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elle_John
Wow echt? Je meent dat toch niet dat ik een HDD heb gekocht wanneer het mogelijke aan Microsoft kan liggen maar ik kan me niet herinneren dat ik een update heb gedownload alleen maar xbox smartglass app maar dat was op mijn mobiel. Maar echt probeer het maar eens zonder HDD dan werkt het gewoon dan zou het haast wel moeten wezen aan een update ._.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Ja, precies wat je omschrijft heb ik ook met mijn XBOX 360 Slim. De game van zowel HDD als DVD start niet op, maar ik kan bijvoorbeeld nog wel via de 'home-button' naar dat menu. Al lijkt het wel dat zodra ik daar iets kies de xbox hangt. Een format en het verwijderen van de Cache hielp inderdaad niet. Zelfs na een factory-reset werkt het nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elle_John
Ja dit is precies wat ik ook heb! 100% heel erg vreemd dit allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Ik heb zojuist Microsoft aan de lijn gehad, het probleem is bekend en er wordt aan gewerkt. Zie: http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status

Dus annuleer je hardeschijf maar, want het zou binnenkort opgelost moeten zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elle_John
Ja ik zie het, bedankt ik ga het meteen annuleren:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoBoyJack
  • Laatst online: 10-09 10:43
Ik heb het ook :S...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elle_John
Nog steeds ._. hopelijke werkt het morgen weer, want ik wil in de weekend wel even kunnen spelen:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier hetzelfde probleem, rare is alleen dat ik black Ops II wel gewoon kan spelen... Maar geen FIFA 😔. Hopelijk is het snel weer verholpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:56

Zeddicius

Conscience do cost

Wow, ik heb het probleem ook. Had er al zwaar de pest in, had mij zo verheugd op een avond gamen. Aan de hand van de troubleshoot van Microsoft geprobeerd of de game wel wil starten zonder harddisk en verrek! Maar de game aan de praat krijgen (met/zonder usb stick als opslag) werkte daarna niet meer. En nu lees ik dit..... :P
Gelukkig dat het een bekend issue is, hopelijk lossen ze het snel op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Heb er ook last van start een spel op en krijg een zwart scherm na een tijdje loopt me xbox helemaal vast. Wat me wel opviel was dat je je xbox aanzet en gelijk een game start dat hij dan wel werkt, maar als me xbox een tijdje aanstaat krijg ik een zwart scherm bij het starten van een spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elle_John
Een temp fix is gewoon je internet kabel eruit halen en niet signed in wezen dat blijkt te werken ik kan nu gewoon spelen wanneer je in het spel bent gewoon weer inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pffff en ik maar denken, het oude beessie is eraan.
omdat ik een oude elite heb, wil gta 5 spelen nou helemaal niks .
Zowel vanaf dvd en wat op de hd staat.
Hoop dat ie dan niet stuk is, moet even volhouden voor de xbox one :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvori.nl
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 04-08 00:40
Ik heb er ook last van. Elke keer bij starten spel een zwart scherm en xbox die vastloopt. Rare is dat ik wel een spel kan spelen die op harddisk staat(world of tanks). Op de microsoft website gekeken en daar wordt vermeld dat o.a. netflix wel werkt. Niet dus. Ik hoop dat ze het snel oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:56

Zeddicius

Conscience do cost

Zo te zien is het nog niet opgelost helaas. Blijkbaar een flinke storing dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 21:43
Elle_John schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 22:02:
Een temp fix is gewoon je internet kabel eruit halen en niet signed in wezen dat blijkt te werken ik kan nu gewoon spelen wanneer je in het spel bent gewoon weer inloggen.
Die fix had ik inderdaad ook gevonden gisteravond, nadat ik eerst halfuur echt van alles had geprobeerd.
Dacht eerst dat m'n drive kapot was en dat terwijl ik de 360 net heb verkocht :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvori.nl
ik heb geprobeerd een spel te spelen zonder ingelogd te zijn maar dat werkt ook niet, heb nog niet geprobeerd om internet kabel er uit te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elle_John
Nog steeds niet gefixed, ik vind dat dit de voorpagina wel mag behalen.

Want er zijn genoeg mensen die dit probleem hebben. (Over de hele wereld)

Maar ik ben immers wel blij dat er niks stuk is en dat dit puur aan Microsoft ligt.

[ Voor 4% gewijzigd door Elle_John op 01-08-2014 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elle_John
alvori.nl schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 12:21:
ik heb geprobeerd een spel te spelen zonder ingelogd te zijn maar dat werkt ook niet, heb nog niet geprobeerd om internet kabel er uit te trekken.
Op deze manier heb ik het gedaan, doe je xbox 360 uit haal de internet kabel eruit, start op en dan log je uit met je profiel en vervolgens start je het spel en dan ga je weer inlogen maar niet testen op internet of op xbox live gewoon cancelen en dan ben je als goed is ingelogd.

Gelukkig speel ik op het moment singleplayer games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 21:43
alvori.nl schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 12:21:
Probeerde ik in eerste instantie ook, maar werkte bij mij ook niet. Het lukte pas toen ik de kabel eruit had gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buymeball
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-09 11:37
Ik ook, heb wel een tijdelijke work-around: automatische aanmelden uit zetten internet verbinding verbreken, Xbox opnieuw opstarten, spel opstarten, wacht tot spel is opgestart, internet weer aansluiten , aanmelden, spelen maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elle_John
Nog niet gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvori.nl
grrrrr duurt lang daar bij de boys van microsoft, nog steeds niet gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Bij mij werkt het weer.
Pagina: 1