Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Lenovo y50-70

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb de Lenovo y50-70 vandaag binnen gekregen, ik had al gelezen op het internet dat het beeldscherm niet heel erg goed is.

Nu dacht ik dat het wel mee zal vallen maar het is echt extreem, mijn beelscherm is helemaal blurry als ik aan het surfen ben met google chrome, lol patcher, ,maar de rest is allemaal wel duidelijk(bureaublad achtergrond, taakbalk). Mijn vraag is of dit aan mijn grafische instellingen ligt of is het werkelijk zo slecht?

Linkje naar de laptop en specs: http://www.campusshop.nl/...0-70-00745nl/details.aspx

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-10 09:54
Waarom er nu aan rommelen als het product niet bevalt?
Terug sturen ivm aangegeven reden, krijg je waarschijnlijk eerst een andere. Vertoont dit hetzelfde probleem? Geld terug of alternatief systeem.

Las even over het gene heen dat de rest wel duidelijk zichtbaar is. Probeer dan onderstaande eerst maar :+

[ Voor 22% gewijzigd door Fore! op 31-07-2014 14:18 ]

• nooberke
  • Laatst online: 12:00
Dat heeft meer te maken met het opschalen van Windows 8

Heb hier geen Windows 8 voor me neus maar je moet het op 100% zetten en dan eronder een vinkje aankruisen dat hij alles op 100% zet

Als je in het configuratiescherm op lettergrootte zoekt kan je het zo vinden als het goed is

Verwijderd

Topicstarter
nooberke schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 14:16:
Dat heeft meer te maken met het opschalen van Windows 8

Heb hier geen Windows 8 voor me neus maar je moet het op 100% zetten en dan eronder een vinkje aankruisen dat hij alles op 100% zet

Als je in het configuratiescherm op lettergrootte zoekt kan je het zo vinden als het goed is
Held van de dag!

Het is gelukt, ik had al éénzelfde oplossing op het internet gevonden maar de reacties zeiden dat het niet werkte O-).

• nooberke
  • Laatst online: 12:00
Geen probleem! Als het goed is heb je nu ook wat meer werkruimte op het scherm...

Veel plezier met je laptop!