Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 546954

Topicstarter
Sinds een aantal maanden heb ik de Huawei G525, bevalt me prima, alleen een probleem, de opslagcapaciteit.
Op een gegeven moment kreeg ik iedere keer de melding dat de opslagcapaciteit vol zat en ik mijn apps niet meer kon updaten. Vervolgens heb ik er een SD-kaart in gedaan om het geheugen uit te breiden, echter ik kan maar een paar apps overzetten naar de SD kaart, waardoor ik alweer snel de meldingen krijg dat de opslagcapaciteit vol is als ik apps wil updaten of installeren.

Kent iemand dit probleem en is er een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Apps naar de sd-kaart overzetten is iets dat in Android niet echt lekker werkt. Wellicht kun je met het rooten van je toestel nog wat bereiken, maar daarvoor zul je even moeten zoeken naar wat mogelijk is. Kijk bijvoorbeeld eens op XDA Developers naar de mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 289295

Heb ik ook last van, ik heb het (tijdelijk) op weten te lossen door via Settings - Application manager van een paar apps de data weg te gooien. Facebook gebruikte meer dan 100MB, en het enige dat je dan hebt is dat je even opnieuw moet inloggen. Als er nu een rijtje updates klaar staat, of als ik iets nieuws wil installeren, kan ik het probleem daarmee tijdelijk even omzeilen.

Ik heb nog geen goeie rom gevonden voor de 525, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-05 10:03
Het lijkt ook onmogelijk om dit ding te rooten zonder eerst te mailen naar Huawei :(

Er zit een microSD van 32GB in en ik kan niet eens Chrome installeren

[ Voor 29% gewijzigd door Pistolebob op 25-03-2015 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-05 22:04

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:25
voor de duidelijkheid, sd kaartjes kunnen niet zomaar als app opslag gebruikt worden... een toestel met < 1GB aan app storage is ook echt niet van deze tijd.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petergx
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-09-2016
Hallo Ingeltje,

ik zit met hetzelfde probleem, heb je al een oplossing gevonden/gekregen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
petergx schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 21:48:
Hallo Ingeltje,

ik zit met hetzelfde probleem, heb je al een oplossing gevonden/gekregen? :)
Waarschijnlijk een nieuwe telefoon.
Pagina: 1