Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop Full HD tot 600€

Pagina: 1
Acties:

• mcdorpers
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-11 22:05
Wat ga je met je laptop doen?
Ben ondertussen gewend aan Windows 8 en vindt dit OS geweldig. De metro-interface bijvoorbeeld met o.a. de Netflix app is erg handig. Laptop wordt gebruikt voor af en toe tekstverwerken, internetten en films/series kijken.

Wat is je budget?
Rond de 600E.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, is als vervanger van de desktop. Wordt uiteraard wel in huiskamer en slaapkamer gebruikt.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen Acer. Wens is een Full HD 15.6'' scherm en usb 3.0. Heb de volgende laptops al op mijn lijstje staan, maar er zijn zo weinig/geen reviews dat ik de keuze niet kan maken. Heeft iemand ervaring met de volgende laptops? Of hier een aanbeveling over?
- pricewatch: HP Pavilion 15-p051nd (waarom deze lage prijs? Behalve dan dat er geen SSD inzit.
- pricewatch: Lenovo Z50 70-00365 (moeilijk verkrijgbaar, lijkt me een goede keus.)
- pricewatch: Toshiba Satellite S50-B-136 (mooie laptop, prijs vindt ik nog wat aan de hoge kant)
- pricewatch unsorted: Asus X552CL-XX315H Notebook Intel Pentium 2117U 1.8GHz 15.6-inch HD / 4GB / 500GB / DVDRW / NVIDIA GeForce GT710M / Windows 8 64-bit (Goed merk, Full HD, maar een lage prijs. Wat zijn de tekortkomingen en is dat voor mij een probleem. Wat kan ik er evt nog inbouwen?

Alvast bedankt!

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-11 12:39
Deze past mooi in je budget:
http://www.norrod.nl/zkb-...0&utm_source=tweakers.net

i5, FullHD, 6GB, 500GB

• mcdorpers
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-11 22:05
Dankje! Maar is het verschil tussen deze: http://www.laptopshop.nl/...tm_medium=pricecomparison
en jou voorgestelde de prijs waard?

Edit: die laptop van coolbue schijnt ruim 3 kg te zien, dat is me wel overdreven zwaar. Nog iemand andere suggesties?

[ Voor 10% gewijzigd door mcdorpers op 31-07-2014 15:54 ]

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-11 12:39
Dan moet je voor deze gaan, die is een stuk lichter ( 2,5kg)

pricewatch: HP Pavilion 15-p032nd