Tweaker.net als losse browser-app

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronim0
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 22:22
Ik heb de tweakers website op mijn iPhone 5 (iOS 7.1.2) vastgemaakt aan mijn beginscherm. Als ik deze open, dan opent de tweakers website (als tab) binnen Safari. Open ik tweakers dan nog eens via het beginscherm, dan gaat hij naar de reeds geopende tab in Safari.
Ga ik naar een nieuwsitem en open ik tweakers nog eens vanaf mijn beginscherm, dan krijg ik een nieuwe tab erbij (naast de bestaande tab met het tweakers nieuwsitem).

Als ik bijvoorbeeld de funda website (m.funda) aan mijn beginscherm vastmaak, dan opent die als een losse App, in ieder geval niet binnen Safari.
Ik vind dat laatste er erg netjes uitzien, omdat de browser-interface afwezig is en die ruimte ook wordt benut. Bewuste keuze van jullie om het niet zo te doen of zou het wel zo moeten werken en doe ik iets verkeerd?

Jeronim0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:16
Ja, dat is een bewuste keuze geweest. De een vind het fijner werken, de ander niet.

Ikzelf heb er een hekel aan als ik op een website zit en alle functionaliteiten zijn weggesloopt (zoals refreshen, bookmarken, delen etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runelaenen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-10 13:37
Daarnaast is dat enkel mogelijk als heel de website geen refresh doet. Dus geen gewone links, alles moet in JavaScript gemaakt worden want van zodra je een nieuwsartikel openklikt zou je al naar de safari browser app doorgestuurd worden.