Allereerst, ik heb werkelijkwaar overal gezocht maar helaas geen antwoord gevonden op mijn vraag.
Ik ben 3 weken op vakantie op sint maarten, en kan via mijn telefoon opeens geen apps meer downloaden.
Zoeken geeft een foutmelding "Geen resultaten gevonden voor Facebook"
Ik heb de cache en data al verwijderd van Google Play.
Ik heb dus het vermoeden dat google play mijn store blokkeerd omdat ik nu opeens in een ander land zit. Waarom, geen idee.
Mijn probleem ligt nu niet zozeer hier maar het feit dat ik binnekort een HTC one M8 32gb unlocked ga kopen (geen btw).
Mijn vraag is dus:
- Hoe fix ik mijn google play store
- Als ik na de nieuwe telfoon aankoop terug naar Nederland ga, zal mijn play store dan hetzelfde gaan doen als dat het met mijn oude telefoon doet?
Ik hoop dat iemand hier antwoord op heeft.
Bedankt!
Ik ben 3 weken op vakantie op sint maarten, en kan via mijn telefoon opeens geen apps meer downloaden.
Zoeken geeft een foutmelding "Geen resultaten gevonden voor Facebook"
Ik heb de cache en data al verwijderd van Google Play.
Ik heb dus het vermoeden dat google play mijn store blokkeerd omdat ik nu opeens in een ander land zit. Waarom, geen idee.
Mijn probleem ligt nu niet zozeer hier maar het feit dat ik binnekort een HTC one M8 32gb unlocked ga kopen (geen btw).
Mijn vraag is dus:
- Hoe fix ik mijn google play store
- Als ik na de nieuwe telfoon aankoop terug naar Nederland ga, zal mijn play store dan hetzelfde gaan doen als dat het met mijn oude telefoon doet?
Ik hoop dat iemand hier antwoord op heeft.
Bedankt!