Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-11 13:10
Allereerst, ik heb werkelijkwaar overal gezocht maar helaas geen antwoord gevonden op mijn vraag.

Ik ben 3 weken op vakantie op sint maarten, en kan via mijn telefoon opeens geen apps meer downloaden.
Zoeken geeft een foutmelding "Geen resultaten gevonden voor Facebook"

Ik heb de cache en data al verwijderd van Google Play.

Ik heb dus het vermoeden dat google play mijn store blokkeerd omdat ik nu opeens in een ander land zit. Waarom, geen idee.

Mijn probleem ligt nu niet zozeer hier maar het feit dat ik binnekort een HTC one M8 32gb unlocked ga kopen (geen btw).

Mijn vraag is dus:
- Hoe fix ik mijn google play store
- Als ik na de nieuwe telfoon aankoop terug naar Nederland ga, zal mijn play store dan hetzelfde gaan doen als dat het met mijn oude telefoon doet?

Ik hoop dat iemand hier antwoord op heeft.

Bedankt!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

Staat je device er nog wel tussen op de website?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Basxt
D4NG3R schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 01:54:
Staat je device er nog wel tussen op de website?
Ja.
Sorry was ik vergeten te vermelden, het gebeurd ook op de andere telefoons inc de tablet waar ik dit van type.

Het lijkt dus echt locatie afhankelijk waarom dit gebeurd.

• Basxt
iemand?

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:57

KrazyJay

Jouw vraag beantwoorden kan ik niet, maar controleer even of de 3G en 4G-banden overeenkomen met wat je hier nodig hebt. Zou zonde zijn als jouw gsm alleen op 2G of beperkt met 3G werkt omdat je een andere typeuitvoering gekocht hebt.

Dubbelposten met opmerkingen als "iemand?" binnen de 2 uur in het diepst van de nacht getuigt niet bepaald van realisme of tijdsbesef :p

[ Voor 22% gewijzigd door KrazyJay op 01-08-2014 06:36 ]

• Basxt
KrazyJay schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 06:33:
Jouw vraag beantwoorden kan ik niet, maar controleer even of de 3G en 4G-banden overeenkomen met wat je hier nodig hebt. Zou zonde zijn als jouw gsm alleen op 2G of beperkt met 3G werkt omdat je een andere typeuitvoering gekocht hebt.

Dubbelposten met opmerkingen als "iemand?" binnen de 2 uur in het diepst van de nacht getuigt niet bepaald van realisme of tijdsbesef :p
Haha ja, 6 uur tijdsverschil hier, maar je hebt gelijk. :)

Ik zal die banden even checken, thanks!
Pagina: 1