Monitor vs TV

Pagina: 1
Acties:

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Hallo iedereen,

Ik heb gewoon een algemene vraag, ik post het maar hier, aangezien ik geen idee heb waar het WEL hoort. Het heeft in ieder geval wel met monitors te maken, maar niet echt met pc's..

Ik heb een console, maar ik ben best bereid om mijn console aan te sluiten op een 21 inch monitor.
Maar mijn vraag is, of dit wel nut heeft.

Want ik ga er stiekem vanuit dat een monitor beter is voor te gamen, vandaar, maar is dat wel echt zo?

Ik heb deze televisie nu:
[tr]
[td bgcolor=#fafafa align=center]1[/td]
[td bgcolor=#fafafa]Philips 32PFL5604H[/td]
[td bgcolor=#fafafa]€ 0,-[/td]
[td bgcolor=#fafafa]€ 0,-[/td]
[/tr]

En ik was van plan, als blijkt dat een monitor beter is, om deze monitor aan te schaffen:
[tr]
[td bgcolor=#fafafa align=center]1[/td]
[td bgcolor=#fafafa]Philips 278G4DHSD Zwart[/td]
[td bgcolor=#fafafa]€ 274,50[/td]
[td bgcolor=#fafafa]€ 274,50[/td]
[/tr]

Want als ik de specificaties bekijk dan heeft mijn tv 6 ms reactietijd, en mijn monitor 7..
Maarja de monitor is heeft wel weer IPS+LED..

Dus ik zou graag van jullie willen weten of de monitor het aanschaffen waard is in dit geval?

en ik zou graag willen weten of er nu verschil in zit voor consoles als je op een monitor gamet of op een tv.

Nogmaals, als dit topic in het foute forum staat, excuses. Hopelijk zouden de mods dit topic dan alsnog in het juiste forum willen zetten.

Alvast bedankt voor jullie moeite!

EDIT: Blijkbaar heb ik iets fouts gedaan bij de pricewatch, maar wanneer je op de blauwe link duwt kom je gelukkig alsnog bij het goede product:)

[ Voor 4% gewijzigd door N.Uckerman op 31-07-2014 00:45 ]