Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Aankoopadvies nieuwe televisie (> 48"; < €850,-)

Pagina: 1
Acties:

• SWolfram
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-11 19:39
Ik ben op zoek naar een vervanging voor mijn 32 inch TV. Ik zoek naar een model van minstens 48 inch (groter is mooier natuurlijk). Mooiste zou zijn als deze onder de 850 euro kan zitten.

Het systeem wil ik gaan gebruiken voor streaming vanaf media center, gaming en tv kijken.
Ik heb onder andere de volgende modellen gevonden die mij interessant lijken:

pricewatch: LG 55LB630V Zilver
pricewatch: Panasonic Viera TX-L47FT60 Zilver
pricewatch: Samsung UE50HU6900S Zwart (VER boven mijn budget, maar ik vind het wel interessant dat hij 4k heeft, zeker als ik in de toekomst een ps4 wil halen).

Mocht iemand nog een voorstel voor een ander model, hoor ik het graag natuurlijk :D

Ik vind het vrij lastig om te peilen welk model het beste beeld heeft. Vloeiende beelden spreken mij altijd in de winkel, maar ik heb geen idee waar ik op moet letten als ik online tv's zoek.

Alvast bedankt voor de hulp!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
SWolfram schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 00:41:
Ik ben op zoek naar een vervanging voor mijn 32 inch TV. Ik zoek naar een model van minstens 48 inch (groter is mooier natuurlijk). Mooiste zou zijn als deze onder de 850 euro kan zitten.

pricewatch: Samsung UE50HU6900S Zwart (VER boven mijn budget, maar ik vind het wel interessant dat hij 4k heeft, zeker als ik in de toekomst een ps4 wil halen).
De toegevoegde waarde van deze tv die boven je budget ligt, is met het oog op de PS4 nihil. Sony heeft zelf aangegeven dat de PS4 geen games zal kunnen aansturen in 4K. Ook deze generatie consoles heeft nog moeite genoeg om alle games 1080p te draaien. Daarnaast heeft de PS4 volgens mij ook geen HDMI 2.0 aansluiting dus als 4K afspeelmedium van blu-rays valt deze ook af. Er is imho dus geen enkele reden om boven je budget te gaan met jou wensen.

Voor een gamer zijn de Sony W-series altijd wel interessant door hun zeer lage input lag. Met jouw budget zou mijn voorkeur uitgaan naar deze of deze. Beide 50 inch modellen en rondom het gestelde budget.

• SWolfram
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-11 19:39
Bedankt voor je advies D vd V.

Ik heb de W828B vandaag besteld.

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Mooi. Prima keuze. Laat ook ff weten hoe deze bevalt.