Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

welke laptop SSD uitbreidbaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,
Ik wil graag een laptop kopen en vroeg mezelf af of er bepaalde merken zijn die standaard de optie geven om een extra harddisk in te kunnen bouwen. Ben van plan om zelf nog eventueel een SSD in te bouwen.

Ik was van plan om HP Pavilion 17-f035nd die te kopen echter weet ik niet of deze uitbreidbaar is met een ssd schijf.

nog andere tips en adviezen zijn welkom.

Ik wil richting een laptop met een intel core i5 4210u of 4200M en als videokaart een NVIDIA GeForce GT 840M of hoger 17inch.

Budget is rond €750 zonder een SSD schijf.

• ififthmoodi
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 30-09 21:57
Je kan de optische drives van veel laptops vervangen voor een Hdd Caddy.
LET OP! De caddies zijn per laptop verschillend. Op de website kun je makkelijk naar een laptopmodel zoeken.

Wil je toch graag nog een optische drive hebben, kun je ervoor kiezen een externe optische drive aan te schaffen.

• Leanderable
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-11 15:56
Heb je nagedacht over de optie om de harde schijf er uit te slopen en een SSD in je laptop te doen, terwijl je de hdd in een behuizing stopt? Deze kan je via een USB-aansluiting dan gewoon op je laptop aansluiten wanneer je deze nodig hebt. Je houdt op deze manier het gewicht van je laptop (iets) lager, haalt een mechanisch onderwerp dat gevoelig is voor eventiele stoten uit je laptop en kan je HDD eventueel nog gebruiken om bestanden uit te wisselen. Win-Win-Win, zeg ik. :)

Het is ik, Leander, altijd in staat dingen helder en duidelijk te krijgen (ook als dit enigszings bot overkomt)

• bluemoon23
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-11 09:24
Even op inhaken, ik ben zelf wel geinteresseerd in de HP 15-p032nd pricewatch: HP Pavilion 15-p032nd
En daar wil ik eigenlijk wel een SSD in hebben.
Ik kan nergens vinden of er nog een hd-slot vrij is, ik neem aan van niet ?

Zo,n ssd caddy is inderdaad wel handig zo vaak gebruik je ook niet een optische schijf

Verwijderd

Wat ik heb gedaan is een gamelaptop gekocht van Lenovo zeker een jaar terug. Meestal zijn bij de 'game' gerichte modellen de optie om een SSD toe te voegen. (wat ik natuurlijk ook heb gedaan :) )