Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Afgelopen week liet ik m'n Samsung s2 op de grond vallen op een stenen vloer:F. Ik zag geen enkele schade, nog geen krasje. Maar de volgende dag viel me op dat het scherm bij de hoek waarop de telefoon gevallen was (de hoek rechtsonder) donkerder werd. Dat ging langzaam door tot over het hele scherm.
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/axRze/5fcbaaf5f4.jpg

Op screenshots valt niks te zien en ook touch werkt nog perfect.
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/axRxQ/640efb6e19.jpg

Voor het geval dat er niets meer aan te doen valt. Kan ik dan het beste zoiets kopen?:S2-I9100-White-LCD-Display

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2014 00:32 ]

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Zo te zien drukt de behuizing (glas / digitizer) op het scherm. Misschien kan je het terug buigen.

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-11 17:24
nope, nieuw scherm is nodig, zal me niks verbazen als je over een aantal dagen helemaal geen beeld meer hebt..

nieuw schermpje kopen dus :)

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Verwijderd

Topicstarter
Helaas, was wel lekker geweest, even terug buigen en alles is weer goed.

Het scherm is de laatste dagen niet meer slechter geworden. Heb de helderheid op de laagste stand gezet en nu is het wel weer goed zelfs (behalve de donkere vlek rechtsonder die nu deels helemaal dood is).

Denk dat ie het nog wel haalt tot ik een nieuwe heb:).

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:42
Ik zou geen nieuw schermpje kopen dat is bijna evenveel als de telefoon waard is. Gewoon een 2e handse kopen ergens voor weinig en je kan weer vooruit. Of zoals je zelf aangeeft lekker uithouden tot je ergens een leuke nieuwe kan gevonden hebt.

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-11 12:19

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Wellicht ten overvloede, maar zorg ook even voor backups. Het zou wat stom zijn om over een paar weken een topic van je tegen te moeten komen met de mededeling dat je de backups niet meer op orde krijgt omdat je niets meer met je telefoon kunt aanvangen, mocht het zover komen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Niet geheel ten overvloede. Backup is wel goedgekomen, maar moet 'm nog wel wipen. Terwijl het scherm nu vrijwel geheel zwart is. En het is een lease-toestel, dus dat moet wel gebeuren aangezien het toestel weer terug naar Hi moet, want repareren is het inderdaad niet waard.

Zit nu wel in dubio, aangezien ik het liefst de Oneplus One wil, maar die niet of nauwelijk snel te krijgen is, en ik eigenlijk niet wil bietsen op een forum, dus dat wordt toch waarschijnlijk de S4.
Gebruik nu m'n oude S1 nu, maar die valt toch wel erg tegen wat betreft snelheid en heeft nog Android 2.3 :| . Maar maakt het veel verschil als ik deze root? Dan kan ik gewoon netjes afwachten tot de One beter beschikbaar is. Of nog beter, tot er een nog betere opvolger komt :D.

Nog even een vraag over het wipen. Maar ik heb nog nooit een telefoon geformat, dus ik heb even een guide opgezocht en vond er een op androidforum, waarin dit stond: Factory Format: dial *2767*3855# ONLY USE AS LAST RESORT. AS SOON AS YOU PRESS THE "#" KEY, THERE'S NO GOING BACK!!!!!
Werkt dit goed?

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 00:11:
Maar maakt het veel verschil als ik deze root? Dan kan ik gewoon netjes afwachten tot de One beter beschikbaar is. Of nog beter, tot er een nog betere opvolger komt :D.
Voor de Galaxy S (i9000) is er zeker en vast vooruitgang te boeken met een custom ROM.
Een overzichtje kan je vinden op XDA :)
Nog even een vraag over het wipen. Maar ik heb nog nooit een telefoon geformat, dus ik heb even een guide opgezocht en vond er een op androidforum, waarin dit stond: Factory Format: dial *2767*3855# ONLY USE AS LAST RESORT. AS SOON AS YOU PRESS THE "#" KEY, THERE'S NO GOING BACK!!!!!
Werkt dit goed?
Ik zou gewoon wipen via Instellingen -> Backup en restore -> Fabrieksinstellingen terugzetten. Formatteer voor je dat doet nog wel even de interne SD-kaart (Instellingen -> Opslag), die wordt standaard niet mee gewist.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Verwijderd

Topicstarter
Oké bedankt Peter, het is allemaal goed gelukt al ging het niet helemaal zonder slag of stoot. Heb Cyanenmod 10.2 geïnstalleerd en hij is nu supersnel. :9~
Pagina: 1