Mijn zus gaat studeren en daarom zoek ik een vervanger voor haar 6-jaar oude laptop. Het zou fijn zijn als jullie mij daarbij kunnen helpen.
Wat ga je met je laptop doen?
Mijn zus gaat vooral surfen, tekst bewerken en afbeeldingen opslaan. Beetje minimaal werk dus. Ze heeft een iPhone dus ze zal (helaas) met iTunes moeten werken. En gezien haar budget (kopje hieronder) zal het dus een Windows laptop worden. Het liefst wel een ssd zodat ze snel kan werken, maar met dit budget is t bijna niet mogelijk. Zou eventueel ook zelf een ssd erin kunnen zetten, mits dat goed te doen is.
Wat is je budget?
Budget is max. 650. Eventueel één of twee tientjes meer is prima, maar liever minder.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ze zal hem regelmatig meenemen naar college's dus liever iets lichts. Schermgrootte het liefst 13 tot en met 14 inch. Als het nodig is wilt ze wel een 15", maar graag daaronder. Laptop moet namelijk wel in haar tas passen. Batterijduur maakt niet zo heel veel uit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
-
Zelf dacht ik aan de volgende twee laptops:
Asus r453la-wx080h
Lenovo ideapad s410p-00397
En eventueel HP Pavilion 13-a030nd
Zal nog verder zoeken.
Wat ga je met je laptop doen?
Mijn zus gaat vooral surfen, tekst bewerken en afbeeldingen opslaan. Beetje minimaal werk dus. Ze heeft een iPhone dus ze zal (helaas) met iTunes moeten werken. En gezien haar budget (kopje hieronder) zal het dus een Windows laptop worden. Het liefst wel een ssd zodat ze snel kan werken, maar met dit budget is t bijna niet mogelijk. Zou eventueel ook zelf een ssd erin kunnen zetten, mits dat goed te doen is.
Wat is je budget?
Budget is max. 650. Eventueel één of twee tientjes meer is prima, maar liever minder.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ze zal hem regelmatig meenemen naar college's dus liever iets lichts. Schermgrootte het liefst 13 tot en met 14 inch. Als het nodig is wilt ze wel een 15", maar graag daaronder. Laptop moet namelijk wel in haar tas passen. Batterijduur maakt niet zo heel veel uit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
-
Zelf dacht ik aan de volgende twee laptops:
Asus r453la-wx080h
Lenovo ideapad s410p-00397
En eventueel HP Pavilion 13-a030nd
Zal nog verder zoeken.
[ Voor 11% gewijzigd door thomasvant op 31-07-2014 00:11 ]