Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Studentenlaptop €650 13/14"

Pagina: 1
Acties:

• thomasvant
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-10 08:59
Mijn zus gaat studeren en daarom zoek ik een vervanger voor haar 6-jaar oude laptop. Het zou fijn zijn als jullie mij daarbij kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Mijn zus gaat vooral surfen, tekst bewerken en afbeeldingen opslaan. Beetje minimaal werk dus. Ze heeft een iPhone dus ze zal (helaas) met iTunes moeten werken. En gezien haar budget (kopje hieronder) zal het dus een Windows laptop worden. Het liefst wel een ssd zodat ze snel kan werken, maar met dit budget is t bijna niet mogelijk. Zou eventueel ook zelf een ssd erin kunnen zetten, mits dat goed te doen is.

Wat is je budget?
Budget is max. 650. Eventueel één of twee tientjes meer is prima, maar liever minder.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ze zal hem regelmatig meenemen naar college's dus liever iets lichts. Schermgrootte het liefst 13 tot en met 14 inch. Als het nodig is wilt ze wel een 15", maar graag daaronder. Laptop moet namelijk wel in haar tas passen. Batterijduur maakt niet zo heel veel uit.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
-

Zelf dacht ik aan de volgende twee laptops:
Asus r453la-wx080h
Lenovo ideapad s410p-00397
En eventueel HP Pavilion 13-a030nd
Zal nog verder zoeken.

[ Voor 11% gewijzigd door thomasvant op 31-07-2014 00:11 ]

• Geitenkaas
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20-10-2024
Ik heb even op Coolblue gekeken, en daar kwam ik deze laptop tegen. pricewatch: Samsung ATIV Book NP905S3G-K07NL
Voor 700 euro met een 128GB SSD, quad core processor... alleen geen optische drive.
Gaat een beetje over het budget heen, maar dan kan je zus er voorlopig wel even mee door.

Die andere laptops die je noemde is ook niks mis mee, maar de SSD is het wel waard, vind ik.

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-11 16:01
Quadcore van samsung..

• Elaynegalad
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-12-2016
pricewatch: Lenovo M30-70 MCF2AMH + een SSD van 128gb en je hebt een prima laptop voor minder dan 600 euro.

[ Voor 8% gewijzigd door Elaynegalad op 31-07-2014 22:27 ]