Goeden avond,
ik ben op zoek naar een "gaming" laptop.
Ik zal hem voornamelijk gebruiken in de woonkamer bij de eettafel en voor lan parties.
Ik heb op zolder gewoon een "game" PC staan overigens.
De games waarvoor ik hem wil gebruiken op dit moment zijn Battlefield 3 en 4 en Diablo 3.
Voornamelijk voor Diablo 3 vind ik een hoge resolutie van boven de 1920*1080 van belang met een goede FPS.
Voor Battlefield 3 en 4 is een goede FPS van belang op minimaal 1920*1080.
Tevens zal mijn vriendin hem af en toe voor de studie gebruiken, denk hierbij aan Office en internet en email verkeer.
Zelf kwam ik uit op de MSI GT60 2PE-678NL ofMSI GT60 2PE-481NL.
Misschien hebben jullie andere info of een goed advies.
Hieronder een lijstje ingevuld zodat het voor jullie makkelijker wordt om advies te geven.
0. Scherm: 15-17 inch IPS met minimaal 1920*1080
1. Budget: Rond de € 2000,-
2. Doel: Primair Gaming eventueel studie
3. Gewicht en afmetingen: Maakt niet uit.
4. Accuduur: Voor gaming zal voornamelijk het netsnoer verbonden zijn dus deze optie is van minder belang, maar hoe langer hoe beter.
5. Rekenkracht: Primair zal het voor gamen bedoeld zijn, maar voor de toekomst is misschien de rekenkracht nu al van belang.
6. Videoprestaties: Zo goed mogelijk rond het budget.
7. Draadloze verbindingsmogelijkheden: Een goede wlan kaart is voldoende aangezien de laptop voornamelijk bekabeld aangesloten zal worden.
8. Andere aansluitingen: HDMI, USB3.0, Gigabit Ethernet
9. Constructiekwaliteit / levensduur: Dit moet goed zijn, maar dat mag men ook wel voor zo'n bedrag verwachten.
10. Garantie en service: Ik heb geen idee wat standaard is voor een laptop van deze prijsklasse.
A. Nieuw of tweedehands: Nieuw
B. Voorkeur voor bepaalde merken: Geen voorkeur
C. Uiterlijk en design: Is niet van belang. Echter een lichtgevend en kwalitatief goed toetsenbord is wel van belang.
Alvast bedankt!
ik ben op zoek naar een "gaming" laptop.
Ik zal hem voornamelijk gebruiken in de woonkamer bij de eettafel en voor lan parties.
Ik heb op zolder gewoon een "game" PC staan overigens.
De games waarvoor ik hem wil gebruiken op dit moment zijn Battlefield 3 en 4 en Diablo 3.
Voornamelijk voor Diablo 3 vind ik een hoge resolutie van boven de 1920*1080 van belang met een goede FPS.
Voor Battlefield 3 en 4 is een goede FPS van belang op minimaal 1920*1080.
Tevens zal mijn vriendin hem af en toe voor de studie gebruiken, denk hierbij aan Office en internet en email verkeer.
Zelf kwam ik uit op de MSI GT60 2PE-678NL ofMSI GT60 2PE-481NL.
Misschien hebben jullie andere info of een goed advies.
Hieronder een lijstje ingevuld zodat het voor jullie makkelijker wordt om advies te geven.
0. Scherm: 15-17 inch IPS met minimaal 1920*1080
1. Budget: Rond de € 2000,-
2. Doel: Primair Gaming eventueel studie
3. Gewicht en afmetingen: Maakt niet uit.
4. Accuduur: Voor gaming zal voornamelijk het netsnoer verbonden zijn dus deze optie is van minder belang, maar hoe langer hoe beter.
5. Rekenkracht: Primair zal het voor gamen bedoeld zijn, maar voor de toekomst is misschien de rekenkracht nu al van belang.
6. Videoprestaties: Zo goed mogelijk rond het budget.
7. Draadloze verbindingsmogelijkheden: Een goede wlan kaart is voldoende aangezien de laptop voornamelijk bekabeld aangesloten zal worden.
8. Andere aansluitingen: HDMI, USB3.0, Gigabit Ethernet
9. Constructiekwaliteit / levensduur: Dit moet goed zijn, maar dat mag men ook wel voor zo'n bedrag verwachten.
10. Garantie en service: Ik heb geen idee wat standaard is voor een laptop van deze prijsklasse.
A. Nieuw of tweedehands: Nieuw
B. Voorkeur voor bepaalde merken: Geen voorkeur
C. Uiterlijk en design: Is niet van belang. Echter een lichtgevend en kwalitatief goed toetsenbord is wel van belang.
Alvast bedankt!