Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• JeffreyK96
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 27-12-2022
Hallo Tweakers,

Ik heb een probleem met mijn Samsung Galaxy S3. Hij laadt namelijk heel langzaam op (soms , en soms laadt die gewoon helemaal niet op) en als ik hem op mijn PC aansluit , hoor je ook steeds dat hij connect en disconnect en zo steeds door.
Wat moet ik hiermee. :|

Alvast bedankt.

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Als eerst natuurlijk een ander lader/kabel proberen... kom je een heel eind.

[ Voor 16% gewijzigd door Chris Smoove op 30-07-2014 22:48 ]

• JeffreyK96
Dat is 't m juist , ik doe het al een hele tijd met een andere lader aangezien de originele lader van samsung zijn werk al helemaal nietmeer doet.

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Dan is de conclusie: originele lader is kapot. Geen idee hoe, maar het is zoals het is. Zie het probleem niet zo. Misschien kun je een nieuwe krijgen. Volgensmij zit er 12 maanden garantie op.

• JeffreyK96
Ja maar ik laad niet met de originele lader op , ik laad met een andere lader op.

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Kan zijn dat hij niet goed contact maakt, waardoor hij continu wegvalt. Ik heb nu hetzelfde met m'n S4, op de een of andere manier is er ruimte gekomen in de microusb-aansluiting waardoor hij niet lekker meer connect. Garantie denk?

[ Voor 10% gewijzigd door Jejking op 30-07-2014 23:12 ]

• JeffreyK96
Jejking ik dacht ook al dat er iets van ruimte in de aansluiting zat , maar hoe zou dat dan kunnen dat er ineens die ruimte zit , want connecten doet die echt niet lekker. ik moet ook mn telefoon echt stil laten liggen anders laadt die gewoon niet op, en garantie heb ik nietmeer.

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

100% hetzelfde hier. Is ie gevallen toevallig?

• JeffreyK96
hij is inderdaad wel een keer gevallen , maar dat was echt plat op het beeld , en toen is wel mijn beeld gebarsten. En echt een maand ofzo erna begon het pas met de oplader..

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Hmm raar. Als ik de mijne opstuur, laat ik wel weten hoe het afgelopen is. Dit is iig niet normaal :S

• JeffreyK96
Dat zou fijn zijn , ik krijg over een tijdje de S5 en ruil deze met mijn moeder , maar ik wil natuurlijk niet dat mijn moeder last gaat krijgen van dit probleem..

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-11 17:24
lang verhaal kort, in 1 van je usb banen naar het mainboard zit een scheurtje.. erg veel voorkomend iets bij de S3!

is door iemand die goed met een soldeerbout overweg kan makkelijk op te lossen

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Voor hem een optie, voor mij dan weer niet. Goede analyse trouwens, dank je wel!
Pagina: 1