Ik ben op het werk bezig met enkele proefprojecten omtrent de implementering van mobiel werken. Hier komt intussen ook de noodzaak erbij om mobiel te gaan printen.
Ik zit echter met enkele stevige uitdagingen:
Ik vraag mij dus af of er bepaalde toestellen op de markt zijn die voldoen aan deze strenge eisen qua robuustheid. Een zoektocht op het internet levert mij niet meteen resultaat op... maar ik kan mij niet voorstellen dat ik de enige ben die op zoek is naar een dergelijke printer.
Heeft iemand ervaringen hiermee?
Ik zit echter met enkele stevige uitdagingen:
- De printer moet in een voertuig worden ingebouwd en krijgt ook stroom via een autobatterij (er is een tweede batterij voorzien, maar die moet ook stroom voorzien aan binnenverlichting, een boordradio en zwaailichten).
- De voertuigen rijden niet altijd in normale omstandigheden, de printer moet dus behoorlijk schokbestendig zijn.
- De voertuigen staan vaak geparkeerd in slecht geisoleerde garageruimte: extremere temperaturen in zowel zomer als winter zijn dus onvermijdbaar.
Ik vraag mij dus af of er bepaalde toestellen op de markt zijn die voldoen aan deze strenge eisen qua robuustheid. Een zoektocht op het internet levert mij niet meteen resultaat op... maar ik kan mij niet voorstellen dat ik de enige ben die op zoek is naar een dergelijke printer.
Heeft iemand ervaringen hiermee?
[ Voor 0% gewijzigd door Poestie op 30-07-2014 20:45 . Reden: typo ]