Hallo,
Zoals de Titel al aangeeft heb ik een systeem wat niet meer op wil starten, geen piepjes geen lampjes Maar wel Fans die even aanslaan, om vervolgens weer te stoppen en een aantal seconden later weer even te starten enz.
al even op het internet rondgekeken maar kan het niet zo 1 2 3 vinden wat ik nog zou kunnen proberen
de data staat veilig op een NAS dus daar maak ik me weinig zorgen over. Maar het zou wel leuk zijn als ik de pc weer aan de praat zou krijgen
onderdelen van de pc (exacte types moeten ik jullie helaas schuldig blijven
)
CPU: 2500k van intel
RAM 8GB corshair
Mobo ASUS
GPU 7770
voeding is een corshair 550 uit mn hoofd (mocht men dat willen weten loop ik straks even naar boven)
wat ik zelf al geprobeerd heb zijn de volgende dingen
RAM/CPU/GPU losgehaald en gestart maar dan blijft alles stil (ook geen piepjes)
RAM vervangen voor een ander reepje wat uit een andere machine komt (zie orginele probleem)
GPU eruit en starten op de intell HD3000 (uit mn hoofd) ook helaas zelfde probleem
op advies van een collega ook even het bios batterijtje vervangen maar helaas mocht ook niet baten.
CPU vervangen voor een zelfde exemplaar heeft het helaas ook niet opgelost
.
iemand nog ideeen wat het nog meer kan zijn dat zou gewaardeerd worden
alvast dank voor het meedenken
W.
Zoals de Titel al aangeeft heb ik een systeem wat niet meer op wil starten, geen piepjes geen lampjes Maar wel Fans die even aanslaan, om vervolgens weer te stoppen en een aantal seconden later weer even te starten enz.
al even op het internet rondgekeken maar kan het niet zo 1 2 3 vinden wat ik nog zou kunnen proberen
de data staat veilig op een NAS dus daar maak ik me weinig zorgen over. Maar het zou wel leuk zijn als ik de pc weer aan de praat zou krijgen
onderdelen van de pc (exacte types moeten ik jullie helaas schuldig blijven
CPU: 2500k van intel
RAM 8GB corshair
Mobo ASUS
GPU 7770
voeding is een corshair 550 uit mn hoofd (mocht men dat willen weten loop ik straks even naar boven)
wat ik zelf al geprobeerd heb zijn de volgende dingen
RAM/CPU/GPU losgehaald en gestart maar dan blijft alles stil (ook geen piepjes)
RAM vervangen voor een ander reepje wat uit een andere machine komt (zie orginele probleem)
GPU eruit en starten op de intell HD3000 (uit mn hoofd) ook helaas zelfde probleem
op advies van een collega ook even het bios batterijtje vervangen maar helaas mocht ook niet baten.
CPU vervangen voor een zelfde exemplaar heeft het helaas ook niet opgelost
iemand nog ideeen wat het nog meer kan zijn dat zou gewaardeerd worden
alvast dank voor het meedenken
W.