Barracuda ATAIII heeft 2MB cache, maar is ongeveer evensnel als een snelle 5400RPM drive. Ik vind die dingen lekker betrouwbaar, redelijk snel, maar er zijn betere.
* _JGC_ Heeft alleen Seagates
* _JGC_ Heeft alleen Seagates
ik vind ze net ff te traag
ik zou nu gaan voor een wd xx BB schijfje. lekker stil en super snel, vooral opvallend in fdisk hoe snel de integriteit van het station wordt ingelezen.
ik zou nu gaan voor een wd xx BB schijfje. lekker stil en super snel, vooral opvallend in fdisk hoe snel de integriteit van het station wordt ingelezen.
Geen WD. Mijn vorige disk was een WD200EB, tot ie spontaan ging headcrashen 
Geen WD doen.
Overigens was die WD200EB evensnel als die seagate die ik nu heb. Zoals ik al zei: evensnel als een snelle 5400RPM drive.
Geen WD doen.
Overigens was die WD200EB evensnel als die seagate die ik nu heb. Zoals ik al zei: evensnel als een snelle 5400RPM drive.
ik heb het dus over een bb en niet over een eb . in mijn ervaring zijn die wdtjes de laatste tijd niet slecht.
EB is uit dezelfde tijd als de BB. Ik vertrouw helemaal geen WD meer 
Ding was wel lekker snel (5400RPM en 2MB cache), maar helaas was dat van korte duur (zomaar van het ene moment op het andere een headcrash terwijl ik aan't fikken was, ben niet de enige die dat met WD heeft meegemaakt)
Ding was wel lekker snel (5400RPM en 2MB cache), maar helaas was dat van korte duur (zomaar van het ene moment op het andere een headcrash terwijl ik aan't fikken was, ben niet de enige die dat met WD heeft meegemaakt)
Pagina: 1