Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat ga je met je laptop doen?
de laptop word mijn desktop vervanger en tevens mijn studie laptop.
Wat is je budget?
mijn budget is rond de 1700 a 1800 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
de laptop word elke week meerdere malen meegenomen naar mijn studie en naar mijn vriendin.
gewicht is niet zo'n issue aangezien ik wel vaker 5+ kilo meezeul.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
ik heb geen merkvoorkeuren maar ik zal voor geen goud een acer kopen.
ik heb zelf gezocht naar een laptop met een 870m en 880m aangezien dat echte desktop vervanger videokaarten zijn en ziet een BTO laptop het beste eruit.
namelijk de X•BOOK 15M61 GTX870 / GTX880 3K SCHERM
link: http://www.bto.eu/bto-x-book-15m61.html
Het enige probleem is dat er maar een enkel koelsysteem inzit en met een 880m en een 4710mq lijkt me dat niet al te goed. Ik heb al een afspraak gemaakt om de laptop te bezichtigen en te testen morgen rond 11 uur om te kijken wat de kwaliteit van de laptop is en hoe het koelsysteem werkt tijdens prime95 + furmark tegelijk.
ik heb al gevraagd of het scherm niet overgezet kon worden in een andere bto laptop met een dubbel koelsysteem met gelijke specificaties maar dit kon niet aangezien dit een eDP connector was, was het antwoord al lijkt mij het sterk dat de andere BTO laptops met een 880m geen eDP connector hebben...
ik sta ook open voor andere laptops zoals de MSI gt70 series of de dunnere al heeft die maar een 860m
pricewatch: MSI Gaming Series GT70 2PE-1093XNL Dominator Pro
het liefst dus een 3k scherm alleen zie je die niet veel en een 880m.
Wat ga je met je laptop doen?
de laptop word mijn desktop vervanger en tevens mijn studie laptop.
Wat is je budget?
mijn budget is rond de 1700 a 1800 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
de laptop word elke week meerdere malen meegenomen naar mijn studie en naar mijn vriendin.
gewicht is niet zo'n issue aangezien ik wel vaker 5+ kilo meezeul.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
ik heb geen merkvoorkeuren maar ik zal voor geen goud een acer kopen.
ik heb zelf gezocht naar een laptop met een 870m en 880m aangezien dat echte desktop vervanger videokaarten zijn en ziet een BTO laptop het beste eruit.
namelijk de X•BOOK 15M61 GTX870 / GTX880 3K SCHERM
link: http://www.bto.eu/bto-x-book-15m61.html
Het enige probleem is dat er maar een enkel koelsysteem inzit en met een 880m en een 4710mq lijkt me dat niet al te goed. Ik heb al een afspraak gemaakt om de laptop te bezichtigen en te testen morgen rond 11 uur om te kijken wat de kwaliteit van de laptop is en hoe het koelsysteem werkt tijdens prime95 + furmark tegelijk.
ik heb al gevraagd of het scherm niet overgezet kon worden in een andere bto laptop met een dubbel koelsysteem met gelijke specificaties maar dit kon niet aangezien dit een eDP connector was, was het antwoord al lijkt mij het sterk dat de andere BTO laptops met een 880m geen eDP connector hebben...
ik sta ook open voor andere laptops zoals de MSI gt70 series of de dunnere al heeft die maar een 860m
pricewatch: MSI Gaming Series GT70 2PE-1093XNL Dominator Pro
het liefst dus een 3k scherm alleen zie je die niet veel en een 880m.