Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Graag wil ik jullie om hulp vragen bij het kiezen voor mijn nieuwe mobiel.

Op dit moment heb ik de samsung galaxy s advance, in het begin beviel me deze erg goed, maar hij is nu al een tijd lang erg slecht. De batterij moet 2x per dag opgeladen worden wanneer ik hem intensief gebruik, apps opstarten duurt veel te lang, hij valt soms zomaar uit en moet de batterij er uit en er weer in, het toetsenbord houdt er heel vaak zomaar mee op, veel apps kan ik niet meer downloaden doordat de software verouderd is en nog meer van dit soort dingen zorgen ervoor dat ik graag een nieuwe wil.

Mijn budget is ongeveer 350 euro, daarbij mag het iets uitwijken naar boven.

In mijn nieuwe mobiel zoek ik een nieuwe versie van een besturingssysteem, meer snelheid, enz.

Zelf zat ik te denken aan de samsung galaxy s4, misschien ook de htc one m7. Hebben jullie nog andere ideeën?

Alvast bedankt!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-11 23:55
Waarom geen Nexus 5?

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-11 18:57
http://tweakers.net/categ...vVNrFCyMjYz0IFyM_OUrAxqAQ

Nexus 5, Motorola Moto G of X, Sony Xperia Z1, ... Keuze genoeg van goeie telefoons.

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-11 18:29

thorgal21

Forum Noob

Tja, Nexus 5 is de perfecte telefoon in je budget. Windows Phone zou je ook nog kunnen proberen, echter denk ik dat de Nexus je beste keus is.