gaming pc rond de 1000€

Pagina: 1
Acties:

• DaveHuyten
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13-03-2022
hallo
ik wil graag een gaming pc zelf maken.
voor ongeveer 1000€

Wat wil je doen met je nieuwe systeem? gamen
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?fraps sony vegas & games

Wat mag het systeem gaan kosten? 1000€
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. 1050€

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? nee

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? nee

Heb je nog bepaalde eisen/wensen? games op ultra ongeveer 60 fps

Ga je overklokken? nee
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen? maximum

alvast bedankt

Verwijderd

Sowieso eerst eens je best doen om een lijstje te bouwen, zodat wij weten wat je er zelf van denkt. Hoeft geen goed lijstje te zijn, maar zo krijgen we wel een idee!

daar naast:
games op ultra ongeveer 60 fps
is dit natuurlijk compleet niets zeggend. Games? Mahjong? BF4? Nou kan ik er bijna vanuit gaan dat je de nieuwste bedoeld, en dan ga je het niet redden met dit budget. Ultra is over het algemeen overdreven2.0
Kun je het beter zo formuleren:

Nieuwere games op 60fps (full hd) en zo hoog mogelijke graphics, want ik houd van mooie spellen.

Daarnaast, je zegt niks mee te willen / kunnen meenemen. Dus gaan we alvast je budget inkorten.

150,- voor een redelijk scherm.
80,- voor windows. (nee linux werkt niet, IOS is ook niet de bedoeling) linux wèrkt natuurlijk wel, maar is niet ideaal om mee te gamen,
je zegt fraps te gaan gebruiken, dus denk dat je ook nog wilt recorden: Headset incl goeie mic: 70 / 200,-
Tobo en muisje: setjes zijn er vanaf 15 oid, maar voor een beetje gamen kan je al gauw 100,- voor een leuk setje kwijt zijn.

Das al gauw 350,- van je 1000! houd daar dus rekening mee.

edit: foutje hier en daar.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2014 16:45 ]

• jorisvdelsen
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-01 20:25
Kon je nog kortere antwoorden op die vragen geven? Als je wat meer informatie geeft kunnen we je beter helpen. En sowieso is het de bedoeling dat je zelf probeert een lijstje te maken.

V'nA! 3470@3,4 - P8H61M/B3 - Crucial 8GB DDR3 - Intel 330 120GB - NZXT S340 - Tranquillo Rev.2 - Nexus 430W - Gigabyte 270X-2GD

Verwijderd

jorisvdelsen schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 16:54:
Kon je nog kortere antwoorden op die vragen geven? Als je wat meer informatie geeft kunnen we je beter helpen. En sowieso is het de bedoeling dat je zelf probeert een lijstje te maken.
Een tweede keer die opmerking was ook niet nodig... Laten we mensen blijven helpen, niet wegjagen omdat ze hier nooit komen :9

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:19

br00ky

Moderator Harde Waren
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 16:55:
[...]

Een tweede keer die opmerking was ook niet nodig... Laten we mensen blijven helpen, niet wegjagen omdat ze hier nooit komen :9
DAA beleid is er niet voor niets... Als je wil dat mensen moeite voor jou doen, moet je dat zelf ook doen. Zoiets.

[ Voor 11% gewijzigd door br00ky op 30-07-2014 16:57 ]

Verwijderd

Mijn uitgebreide comment ook niet... 8)7

• jorisvdelsen
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-01 20:25
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 16:55:
[...]

Nou ik denk dat er zat mensen helemaal niets durven te vragen aan ons haha ;)

@TS, je wilt opnemen met Fraps (neem ik aan), maart dus niet de video editen?

My bad, overheen gelezen, toch geef ik de onoverzichtelijkheid van de OP de schuld ;)

Ediet2: hoezo geskipt?

[ Voor 12% gewijzigd door jorisvdelsen op 30-07-2014 17:08 ]

V'nA! 3470@3,4 - P8H61M/B3 - Crucial 8GB DDR3 - Intel 330 120GB - NZXT S340 - Tranquillo Rev.2 - Nexus 430W - Gigabyte 270X-2GD

Verwijderd

jorisvdelsen schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 16:58:
[...]

Nou ik denk dat er zat mensen helemaal niets durven te vragen aan ons haha ;)

@TS, je wilt opnemen met Fraps (neem ik aan), maart dus niet de video editen?
Okee, ga nu zelf maar eens lezen. Eerst mijn hele comment skippen en dan nog de TS ook? _/-\o_
fraps sony vegas & games
Pagina: 1