Hallo, heb een nieuwe pc build gemaakt voor een vriend en zou deze even willen laten checken door mensen met veel ervaring over pc building
.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Niet overclocken dus denk ik dat de standaart koeling genoeg is.
Ik ga windows 7 ultimate gebruiken deze heb ik hier nog wel ergens liggen,en gamen is dus de hoofdzaak van dit systeem.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 800 euro dus iets meer maakt niet zoveel uit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
scherm en toetsenbord en dergelijke heb ik al (randapperatuur) dit is gwn hdmi scherm dus geen probleem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat een pc nodig heeft buiten de randapperatuur en het bestuuringssysteem
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
kzou het liefst bij de gtx770 blijven ik weet dat de r9 280x 3gb een zeer sterke concurrent is, maar mijn voorkeur gaat toch naaar nvidea vanwege de goede service die ik hier al mee heb gehad.Na wat benchmarks te bekijken lijkt me het verschil niet hard merkbaar misschien is da amd gpu wat meer future proof, maar de 770 zou moeten voldoen or proof me wrong
?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
gewoon dat alles samen past, de case groot genoeg is en dergelijke, of er geen bottlenecks zijn. Heb dit goed nagekeken, maar het is altijd fijn een bevestiging te krijgen voor als er toch iets zou zijn.
Ga je overklokken?
Nee, daarom heb ik ook gekozen voor de stock koeling. geluid van deze fans iriteerd me niet zo hard, maar als de airflow voor deze case echt te slecht zou zijn zou ik het ook graag horen.
Alvast bedankt voor de hulp.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Niet overclocken dus denk ik dat de standaart koeling genoeg is.
Ik ga windows 7 ultimate gebruiken deze heb ik hier nog wel ergens liggen,en gamen is dus de hoofdzaak van dit systeem.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 800 euro dus iets meer maakt niet zoveel uit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
scherm en toetsenbord en dergelijke heb ik al (randapperatuur) dit is gwn hdmi scherm dus geen probleem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat een pc nodig heeft buiten de randapperatuur en het bestuuringssysteem
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
kzou het liefst bij de gtx770 blijven ik weet dat de r9 280x 3gb een zeer sterke concurrent is, maar mijn voorkeur gaat toch naaar nvidea vanwege de goede service die ik hier al mee heb gehad.Na wat benchmarks te bekijken lijkt me het verschil niet hard merkbaar misschien is da amd gpu wat meer future proof, maar de 770 zou moeten voldoen or proof me wrong
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
gewoon dat alles samen past, de case groot genoeg is en dergelijke, of er geen bottlenecks zijn. Heb dit goed nagekeken, maar het is altijd fijn een bevestiging te krijgen voor als er toch iets zou zijn.
Ga je overklokken?
Nee, daarom heb ik ook gekozen voor de stock koeling. geluid van deze fans iriteerd me niet zo hard, maar als de airflow voor deze case echt te slecht zou zijn zou ik het ook graag horen.
Alvast bedankt voor de hulp.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690 Boxed | € 179,90 | € 179,90 |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 54,99 | € 54,99 |
| 1 | MSI GeForce GTX 770 Gaming | € 281,49 | € 281,49 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 46,- | € 46,- |
| 1 | BitFenix Shadow | € 60,- | € 60,- |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 69,50 | € 69,50 |
| 1 | Lite-On IHAS124 Zwart | € 13,- | € 13,- |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 620W | € 59,94 | € 59,94 |
| 1 | Crucial M500 2,5" 120GB | € 59,50 | € 59,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 824,32 | |