Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Nick_harmsen
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-06 15:06
Hallo,

Ik ben op zoek naar een budget Android tablet voor maximaal €150.
Ik heb hierbij een paar wensen.
  • Een 'kale' Android versie zonder voor geinstalleerde software zoals skins, apps, etc.
  • Actuele Android updates.
  • Geheugenslot voor microSD uitbereiding (32gb, 64gb).
  • Het kunnen afspelen van 1080p mkv bestanden. De schermresolutie hoeft dit formaat niet aan te kunnen (mag bijvoorbeeld 720p zijn). Ik download alleen standaard 1080p omdat ik films stream vanaf de PC op de TV. Ik zou het jammer vinden dat ik een apart formaat moet downloaden voor de tablet.
  • HDMI aansluiting (niet noodzakelijk).
  • Voorkeur voor USB aansluiting voor externe harde schijf (niet noodzakelijk).
  • Navigatie mogelijkheid, software kan ik zelf installeren (niet noodzakelijk).
Verder moet de tablet vooral snel en een goed scherm hebben (of een mix hiervan). De camara vind ik bijvoorbeeld van minder belang, ook hoef ik bijvoorbeeld geen 3g/4g.

Kortom een kale, actuele Android tablet met de focus op snelheid en scherm. De overige wensen zijn mooi meegenomen. :)

Zelf ben ik uitgekomen op de Asus memo pad hd 7. Ik zie veel positieve reacties hierover.
Wat zouden jullie adviseren voor maximaal €150 rekeninghoudende met bovenstaande eisen?

Bij nader inzien vind ik een 7 inch scherm toch wel aan de kleine kant :)
Iemand nog een suggestie voor een tablet met een wat groter scherm?

[ Voor 10% gewijzigd door Nick_harmsen op 31-07-2014 14:43 ]

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:53
Mijn advies zou zijn even doorsparen voor een Nexus tablet.