Hoi!
Mijn zoektocht naar een nieuwe laptop die ik binnen 3 weken in huis kan hebben:
Wat ga je met je laptop doen?
Voordat ik een minor ga volgen in het buitenland, heb ik een nieuwe laptop nodig.
Graag met Windows.
Het moet een sterk bakkie zijn voor animatie, grafisch ontwerp en videobewerking. After Effects is het belangrijkste programma dat hij minstens een jaar perfect moet kunnen draaien.
Hij moet uiterst draagbaar zijn. Niet meer dan 2 kilo omdat ik een aantal maanden door Azië heen backpack aansluitend.
Wat is je budget?
Beste prijs/kwaliteit verhouding. 800 euro maximaal. De laptop moet 2 - 3 jaar goed meegaan.
Ik krijg studentenkorting.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, zo compact mogelijk en draagbaar mogelijk! Reisbestendig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Momenteel denk ik aan de Lenovo Thinkpad T440 omdat ik deze met goede korting en voorwaarden kan krijgen via de universiteit.
http://www.utwente.nl/icts/nsc/notebookproject1415/ultrabookmodel1415-nl.html
Mijn enige issue is dat 1,7 kilo (excl. adapter) misschien al wat aan de zware kant is. Ook heeft hij maar 128 GB SSD geheugen, en dat is niet uitbreidbaar (als ik het goed begrijp).
Wie heeft er tips?
Bij voorbaat dank!
Mijn zoektocht naar een nieuwe laptop die ik binnen 3 weken in huis kan hebben:
Wat ga je met je laptop doen?
Voordat ik een minor ga volgen in het buitenland, heb ik een nieuwe laptop nodig.
Graag met Windows.
Het moet een sterk bakkie zijn voor animatie, grafisch ontwerp en videobewerking. After Effects is het belangrijkste programma dat hij minstens een jaar perfect moet kunnen draaien.
Hij moet uiterst draagbaar zijn. Niet meer dan 2 kilo omdat ik een aantal maanden door Azië heen backpack aansluitend.
Wat is je budget?
Beste prijs/kwaliteit verhouding. 800 euro maximaal. De laptop moet 2 - 3 jaar goed meegaan.
Ik krijg studentenkorting.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, zo compact mogelijk en draagbaar mogelijk! Reisbestendig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Momenteel denk ik aan de Lenovo Thinkpad T440 omdat ik deze met goede korting en voorwaarden kan krijgen via de universiteit.
http://www.utwente.nl/icts/nsc/notebookproject1415/ultrabookmodel1415-nl.html
Mijn enige issue is dat 1,7 kilo (excl. adapter) misschien al wat aan de zware kant is. Ook heeft hij maar 128 GB SSD geheugen, en dat is niet uitbreidbaar (als ik het goed begrijp).
Wie heeft er tips?
Bij voorbaat dank!
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2014 15:34 ]