Voor de grote crash stond er ergens een topic over datzelfde probleem. Ik zie mensen met bus van 150 met een a7v133. Nu wil ik ook hoger dan 136. Ik draai nu 11.5*136 = 1564 een mpleir van 12 slikt ie niet lekker. 10 * 137 lukt ook al niet. Moet ik andere bios nemen? Draai nu 1005A offical release. Ik hoop eigenlijk wel de 1600 te halen
Ram lijkt me het probleem niet of ik nu cas 2 2 2 of 3 3 3 kies hoger dan 136 wil ie dus niet.
Verwijderd
't kan je proc zijn. Ik heb hetzelfde probleem bij de 142MHz, en ik verdenk m'n proc ervan om niet hoger te willen (AFFA 900MHz TBird)
Kan idd je CPU zijn. Mijne wil iig tot 152, hoger nog nie geprobeerd. 
Is met bios 1004.
Je PCI enzo moet t aankunnen neem ik aan.
suc6
Is met bios 1004.
Je PCI enzo moet t aankunnen neem ik aan.
suc6
Verwijderd
In eerste instantie zou ik toch aan het geheugen denken. 137 is wel erg magertjes.
Ook pci/agp kaarten zouden hogere FSB's kunnen verhinderen. Daar kan het dus ook nog aan liggen.
Maar het zou idd. wel eens kunnen dat de proc. niet verder wil.
Je hebt neem ik aan het voltage al wat verhoogd? Verhoog eventueel ook je I/O voltage ietsjes.
Ook pci/agp kaarten zouden hogere FSB's kunnen verhinderen. Daar kan het dus ook nog aan liggen.
Maar het zou idd. wel eens kunnen dat de proc. niet verder wil.
Je hebt neem ik aan het voltage al wat verhoogd? Verhoog eventueel ook je I/O voltage ietsjes.
Is standaard al verhoogd op de A7V133. Daarom wil mijn goedkope PC133 ook op PC152+ lopen denk ikOp maandag 11 juni 2001 16:14 schreef bastard het volgende:
Verhoog eventueel ook je I/O voltage ietsjes.
Sorry voor het omhoog kicken van dit topic (kan neem ik aan geen kwijt), maar ik heb ook last van dat ik niet hoger dan 136 kan met goed geheugen (kingston). Aan de pci-clock kan het ook niet liggen. Want op 110 fsb (mem 149) werkt alles ook goed, dus daar kan het ook niet aan liggen. Gewoon een slecht model
Sja ik heb nog steeds het zelfde bordje... en nog steeds zelfde probleem draai nu dan op 12x132 omdat ik nog steeds niet boven de 136 uit kom. Cpu is al vervangen geheugen is het niet etc.... ik heb nog geen zin gehad om al me kaarten er is uit te trekken maar het zuigt gewoon
Maar over een paar maandjes gooien we er toch een nieuw bordje in dus ik maak me er niet meer zo druk om....
Ik zal toch nog is al me kaarten eruit gooien misschien is het me isdn adapter of zo die niet mee wil maar volgens mij is het gewoon een slechte serie geweest of zo.
Zal ook is kijken wat ie doet zonder agp kaart maar met een standaard pci kaartje misschien is het zo iets. mocht dat het zijn schiet je er niks mee op omdat zonder agp kaart een spelletje spelen er niet leuker op wordt.. hoe hard z'n s3virge 2 mb ook ruled
Ik zal toch nog is al me kaarten eruit gooien misschien is het me isdn adapter of zo die niet mee wil maar volgens mij is het gewoon een slechte serie geweest of zo.
Zal ook is kijken wat ie doet zonder agp kaart maar met een standaard pci kaartje misschien is het zo iets. mocht dat het zijn schiet je er niks mee op omdat zonder agp kaart een spelletje spelen er niet leuker op wordt.. hoe hard z'n s3virge 2 mb ook ruled
[topic=230714/1/100]
Even lezen voor topictitel he..
Op zondag 11 november 2001 18:17 schreef Phreak het volgende:
[topic=230714/1/100]
Regeltje was er toen nog niet denk ik zo maarDoor KryTech - maandag 11 juni 2001 16:04
Overigens kan ie wel hoger, want ik draai hier gewoon op een A7V133 revision 1.04 Een TB1200 (origineel 12*100) op 8*150. Geheugen netjes op CAS 222.
Met mazzel, een goede CPU en goed geheugen met Thermaltake koelers kom ik tot 10x153, dus het zo zondermeer mogelijk moeten zijn.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Verwijderd
Bij mij wil die ook niet hoger, met een proc die 1533 haalt met standaard koeling en dane-elec cas--2-2-2.
Pagina: 1