Ik ben op zoek naar een goed maar ook goedkoop systeem waarmee ik het adobe pakket (after effects, illustrator en photoshop) goed kan gebruiken. Ook zal het systeem gebruikt worden voor het creëren van applicaties met behulp van eclipse.
Ik heb een systeem samengesteld waarbij ik nog geen videokaart heb toegevoegd. Deze wil ik op een later moment pas gaan kopen. Het systeem mag rond de 600-650 euro gaan kosten zonder videokaart, assemblage, beeldscherm en operating system.
Ik heb geen voorkeur voor onderdelen, en raden jullie bijvoorbeeld een amd systeem aan dan is dat ook prima. Ik verwacht niet dat ik ga overklokken, dus heb daarom de normale versie van de processor gekozen.
Mijn vraag is of de verschillende onderdelen uit onderstaand systeem goed samenwerken, en of jullie adviezen hebben voor andere onderdelen.
Ik heb een systeem samengesteld waarbij ik nog geen videokaart heb toegevoegd. Deze wil ik op een later moment pas gaan kopen. Het systeem mag rond de 600-650 euro gaan kosten zonder videokaart, assemblage, beeldscherm en operating system.
Ik heb geen voorkeur voor onderdelen, en raden jullie bijvoorbeeld een amd systeem aan dan is dat ook prima. Ik verwacht niet dat ik ga overklokken, dus heb daarom de normale versie van de processor gekozen.
Mijn vraag is of de verschillende onderdelen uit onderstaand systeem goed samenwerken, en of jullie adviezen hebben voor andere onderdelen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690 Boxed | € 179,90 | € 179,90 |
| 1 | MSI H97M-G43 | € 74,95 | € 74,95 |
| 1 | BitFenix Phenom Micro-ATX Wit | € 70,39 | € 70,39 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 27,95 | € 27,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU | € 118,85 | € 118,85 |
| 1 | XFX 550W Pro | € 52,- | € 52,- |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 90,99 | € 90,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 615,03 | |