Geen geluid Chrome door Bassjump

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:45
Hoi,
Ik heb sinds 3 maanden een Bassjump 2 van Twelve South. Deze is aan mijn iMac gekoppeld via USB.
Het heeft tot nu toe super goed gewerkt alleen sinds een update van Chrome heb ik een vreemd probleem:
Zodra ik de Bassjump aanzet verspringt de geluidsuitvoer van interne speakers naar de Bassjump. Dat is prima. De interne speakers werken dan ook nog steeds samen met de Bassjump. Maar wanneer ik nu op Chrome geluid afspeel hoor ik niets. Pas zodra ik de Bassjump uitzet en het geluid alleen via de interne speakers laat lopen gaat het geluid weer aan.
Chrome ziet de Bassjump dus niet als een uitvoer en werkt daarom niet. Heeft iemand een idee hoe ik de geluidsinstellingen van Chrome kan aanpassen?

(Met Safari werkt het overigens wel. Ook App’s zoals iTunes en Spotify werken normaal.Heb Chrome ook al gereset.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-10 16:10
Dat heb ik ook tegenwoordig. Waarschijnlijk door een update van Chrome o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:45
Klopt inderdaad. Heb al wat topics gelezen. Bij Windows zet hij het geluid na de update voor Chrome op 0. Dit kun je middels configuratieschema weer goed zetten. Maar bij de Mac heb je die instellingen dus niet.