draadloze muis

Pagina: 1
Acties:

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:28

Pykow

Angelo OTR

Topicstarter
Ik zoek een?
ik ben op zoek naar een goede draadloze muis, die niet te klein zijn. liefst in het formaal van de Logitech G500. ik heb al twee muizen in 2 jaar kapot gekregen doordat ik de muis steeds moet oprollen in mijn laptop tas en daarom zoek ik een draadloze muis en niet zo micro muisje, die alleen maar werken bij een Claw-grip.

Wat is je budget?
Budget is geen probleem, zolang het maar onder de 100 euro blijft.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Logitech heeft meestal mijn voorkeur, maar gewoon een goed werkende muis is belangrijk.
het liefst geen B merk
oja en een kleine dongel.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zoals aangegeven zal ik de muis gebruiken bij mijn laptop en dat is altijd in een kantoor omgeving.

De muis is niet voor te gamen of iets dergelijks, maar het mag wel, want dan zal ik er misschien twee kopen. Het signaal moet lekker sterk zijn, soms moet ik rapportages ontwerpen en dan is een muis die vloeiend werk wel een must have.

Ik kom voornamelijk alleen maar micro muizen of muizen in het formaal van de Logitech G9 tegen en dat vindt ik toch minder.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• xpdata
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-12-2025
Gebruik deze bedrijfsmatig zelf al twee jaar zonder problemen.
Op ieder oppervlak te gebruiken (zonder muismat)

Usb adapter is klein genoeg dat ik deze kan laten zitten in laptop tijdens vervoer.

pricewatch: Logitech Anywhere Mouse MX

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Topicstarter
xpdata schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 10:30:
Gebruik deze bedrijfsmatig zelf al twee jaar zonder problemen.
Op ieder oppervlak te gebruiken (zonder muismat)

Usb adapter is klein genoeg dat ik deze kan laten zitten in laptop tijdens vervoer.

pricewatch: Logitech Anywhere Mouse MX
ziet er klein uit, een beetje wat de meeste draadloze muizen zijn helaas. maar ik noteer hem alvast.

• DarkBlaze
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-02 00:23

DarkBlaze

Fulltime Klootviool

Ik ben zelf echt gek met mijn twee G700 muizen, dit omdat hij zowel draadloos als met draad te gebruiken is en als je hem aan zn staart hangt hij die ook echt gebruikt en niet alleen oplaad. Daarnaast kan je de kabel simpel vervangen omdat dit gewoon een micro usb stekker is :)

Ik denk dat dit in jouw geval echt een ideale oplossing is omdat je dus niet met het kabel oprollen probleem zit, je hem wel aan een draadje kan gebruiken en het ook nog is makkelijk wisselen van computers is (laat je de draadloze ontvanger in de laptop zitten, doe ik ook)

[ Voor 35% gewijzigd door DarkBlaze op 30-07-2014 11:10 ]

Desktop: Define R6 - MSI X570 ACE - R9 5900X - 16GB Crucial 3600CL16 - Sapphire Nitro+ 6900XT SE - EVGA P2 750 Desktop 2: Define R5 - MSI X470 Gaming M7 - R7 1700 - Corsair Vengeance 3200c16 16GB - Sapphire Fury - Corsair AX850

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Topicstarter
DarkBlaze schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 11:08:
Ik ben zelf echt gek met mijn twee G700 muizen, dit omdat hij zowel draadloos als met draad te gebruiken is en als je hem aan zn staart hangt hij die ook echt gebruikt en niet alleen oplaad. Daarnaast kan je de kabel simpel vervangen omdat dit gewoon een micro usb stekker is :)

Ik denk dat dit in jouw geval echt een ideale oplossing is omdat je dus niet met het kabel oprollen probleem zit, je hem wel aan een draadje kan gebruiken en het ook nog is makkelijk wisselen van computers is (laat je de draadloze ontvanger in de laptop zitten, doe ik ook)
Weet je ook of er een goedkopere variant is hiervan ?
De G700s spreekt me wel erg aan, maar ik hoef er verder niet mee te gamen en denk dat een goedkopere variant die deze opties bied al voldoende moet zijn.

ik had deze muis ook al op het oog, maar ik wil even weten of er nog wat anders was. rond de 60 euro misschien.
ik kom dan deze muis tegen: pricewatch: Logitech Performance Mouse MX

BTW muis moet 10 uur mee kunnen doen op de accu of batterij.
ik werk8 a 10 uur per dag, soms zitten er dagen van 20 uur tussen, maar daar ga ik geen rekening mee houden.

[ Voor 20% gewijzigd door Pykow op 30-07-2014 11:24 ]

• xpdata
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-12-2025
ff opgemeten lengte 9,5cm, breedte 6,5cm, hoogte 3,5cm (alles bij benadering)
Volgens mij reguliere maten voor een muis.

http://www.logitech.com/nl-nl/product/anywhere-mouse-mx

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Topicstarter
xpdata schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 16:15:
ff opgemeten lengte 9,5cm, breedte 6,5cm, hoogte 3,5cm (alles bij benadering)
Volgens mij reguliere maten voor een muis.

http://www.logitech.com/nl-nl/product/anywhere-mouse-mx
Ik heb de muis gisteren toch maar aangeschaft en ik heb hem nu ingebruik.
Hij ligt voldoende in mijn hand om hem goed te kunnen gebruiken voor kantoorwerkzaamheden.
De muis is wel wat aan de zware kant.

Bedankt voor de tip in ieder geval.

Pagina: 1