Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Canon brengt in augustus nieuwe superzoomcompactcamera's uit

Pagina: 1
Acties:

• djwice
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
nieuws: Canon brengt in augustus nieuwe superzoomcompactcamera's uit

Beste redactie, bij camera's, zeker waarbij het gaat om zoom/superzoom camera's, is het relevant hoe lichtsterk de lens is. Ik lees dit liever in uw artikel dan dat ik dit elders op internet moet opzoeken naar aanleiding van uw artikel.

Nog mooier zou zijn als tegelijk, of bijna gelijk, met het publiceren van het artikel in nieuws hij ook met specs in pricewatch staat. En dat de product namen in het nieuwsbericht verwijzen naar de specs pagina in pricewatch.

Bedankt voor het attenderen op deze nieuwe camera's.

Mijn LEGO MOC's met PDF bouwinstructies en stop-motion animaties vind je op https://rebrickable.com/users/BrickDesignerNL/mocs/

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik heb de diafragmawaardes erbij gezet: nieuws: Canon brengt in augustus nieuwe superzoomcompactcamera's uit

We seinen bij het schrijven altijd de Pricewatch in mbt nieuwe producten, die zorgen vervolgens voor de koppeling met Pricewatch-pagina's. Er kan wat tijd tussen publicatie en koppeling zitten.

• djwice
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik zie he, thanks!
We seinen bij het schrijven altijd de Pricewatch in mbt nieuwe producten, die zorgen vervolgens voor de koppeling met Pricewatch-pagina's. Er kan wat tijd tussen publicatie en koppeling zitten.
Kun je net als bij wikipedia ook al links aanbrengen naar pagina's die er nog niet zijn, en dan net zoals bij SDL Tridion dynamic linking dat het linkje verschijnt als de pagina bestaat?
Zou mooi zijn als in de artikelen de productnamen naar die spec page verwijzen.

Op mijn Nexus 7 is gerelateerd op jullie site onder een tabje geplaatst, waardoor ik er eigenlijk altijd overheen kijk.

Thanks voor de update, en voor het nieuws natuurlijk :)

[ Voor 3% gewijzigd door djwice op 01-08-2014 23:05 ]

Mijn LEGO MOC's met PDF bouwinstructies en stop-motion animaties vind je op https://rebrickable.com/users/BrickDesignerNL/mocs/