Welk geheugen voor een comaq Armada 1750 laptop?

Pagina: 1
Acties:

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 20:40

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Zie me topic. Kan je in een armada laptop ook gewoon Sodimmetjes van Dane elec proppen of moet je echt speciaal compaq geheugen hebben voor de notebook?

(Graag mensen die uit ervaring praten)

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• Boogie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-04 04:51
Ik heb wel de ervaring met Compaqs, dat als je hun geheugen er in stopt, dat het dan gegarandeerd werkt. Kun je die kleine geheugentjes voor de 1750 dan ook merkloos krijgen?
Ik zou je wel aan raden echte compaqs te kopen, want ik heb megemaakt dat "sneller" geheugen het niet deed in een compaq. We hadden 100Mhz geheugen in een 66Mhz Klapdeksel gezet, en mooi dat hij het niet meer deed!

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 20:40

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Bij informatique/eynstein(jaja ff reclame :o ) Kan je sodimmetjes halen en die zijn van dane elec die passen in principe wel maar doen ze het ook(zijn 30 piek cheaper als compaq geheugen)

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS