Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Krijg geen beeld meer na het installeren van een hdd.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik installeerde een nieuwe HDD daarna kreeg ik geen beeld meer, ik heb de nieuwe hdd ontkoppeld en daarna nog steeds geen beeld. Heb een andere PC aan het beeldscherm aangesloten en die doet het wel dus het ligt niet aan het beeldscherm. Ik heb ook een video kaart in de PC gestopt en nog steeds geen beeld. Mijn videokaart zit geïntegreerd in het moederbord.

Kan iemand mij helpen??

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Word dan uitsluiten van onderdelen. Begin met alleen aan te sluiten wat je nodig hebt om beeld te krijgen. Dus moederbord, RAM (1 reepje), CPU en voeding. Werkt het dan nog niet. dan 1 voor 1 die onderdelen vervangen tot je het probleem gevonden hebt.

Verwijderd

Topicstarter
heb niet heel veel verstand van PC maar dit moet lukken denk ik.. Ik heb maar ram, en voor de rest bestaat eigenlijk mijn PC in niet heel veel delen.

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:13
Start de pc goed op en draaien de fans? Zo ja, nadat je de pc aangezet hebt is de HDD led dan actief?

Wat zijn specificaties van de pc? Zitten de kabels van de aanwezige HDD goed aangesloten? Krijg je de bios post wel te zien? Kan je wel inloggen op de pc en hoor je dan het inlog geluid van Windows?

[ Voor 50% gewijzigd door Robolokotobo op 29-07-2014 23:05 ]

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe