Toon posts:

Geen geluid meer uit laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

Ik heb een Asus r513C.
Sinds 1 week doet het geluid van mijn laptop het niet meer.
Ik heb uiteraard het geluid aanstaan.
Ik heb probleemoplosser geluid afspelen gedaan, maar deze vindt geen problemen.
Als ik apparaatbeheer doe, dan zie ik bij geluid 2 dingen staan (intel display audio en Realtek high definition Audio. Er staan geen gele of rode uitroeptekens bij. Ik heb ook geprobeerd om te zoeken naar updates in stuurprogramma's, maar dan geeft hij aan dat er geen nieuwe voor mij zijn.

Ik las ergens anders iets over Everest home downloaden en die een driver laten zoeken, maar las ook weer negatieve recensies daarover dus ik weet het even niet.

Iemand enig idee waar het aan kan liggen? Of moet ik toch voor pc-herstel gaan?

Alvast bedankt!

• SN4K3
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-01-2025
configuratiescherm -> hardware en geluiden -> geluid -> dan kiezen voor het goede geluidsapparaat.

Anders in je startbalk kijken of het geluid niet gemute staat.

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:38
En als dat het niet is kan je misschien nog in je bios kijken. Misschien drivers opnieuw installeren. Of je kabeltje van je geluid in je laptop zit los.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat heeft dit met videokaarten of beeldschermen te maken :?

Het is wel zo overzichtelijk om in een relevant forumonderdeel te posten. Dat scheelt ook doordat mensen die iets weten van een onderwerp meestal in het juiste subforum te vinden zijn.

Ik verplaats dit naar Audio & HiFi

Move VB -> AH

Oslik blyat! Oslik!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:04

D4NG3R

kiwi

:)

Heb je wel geluid als je een externe bron aansluit? E.G. speakers, een koptelefoon of oordopjes? En komt het probleem niet toevallig voor sinds dat je een externe bron gebruikt hebt?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken