Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Portforwarding Linksys E900

Pagina: 1
Acties:

• devloomax
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-04 19:57
Ik probeer op alle mogelijke manieren een portforward op te zetten voor enkele camera's.
Nu is alles goed ingesteld op de Linksys E900, maar kan ik op geen enkele manier verbinding maken met de camera's.

Wat wel lukt:
- de router=E900 op afstand beheren als dit word ingeschakeld op elke gekozen poort
- zonder router aan interne webinterfaces geraken (dus geen ISP probleem?)

Op de E900 is er een enkele poort (80- lokaal) geforward naar 9001 op de router (UDP en TCP).
Lokaal kan ik steeds naar extern-ipadres:9001 surfen en de content van camera:80 krijgen. Extern komt hij steeds uit op een communication time-out.
Firewall staat uit.

Ik heb al alles geprobeerd en hopeloos ten einde raad, iemand een idee?

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:40
Accepteert de camera verbindingen afkomstig van niet-LAN wel?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:09

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Het Grote Poortmappingsverhaal

Een poortmap werkt van buiten naar binnen. Dus als je je externe IP naar meerdere meerdere cams wilt forwarde , moet je 3 poorten gebruiken ipv 1 :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• devloomax
The Eagle schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 22:02:
Het Grote Poortmappingsverhaal

Een poortmap werkt van buiten naar binnen. Dus als je je externe IP naar meerdere meerdere cams wilt forwarde , moet je 3 poorten gebruiken ipv 1 :)
Dat doe ik hoor! Maar eerst moet er 1 camera werken .
jeroen3 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 22:01:
Kan dat dat die camera dat blokkeert, daar heb ik eigenlijk nog niet over nagedacht. Ken je evnetueel iets van Hikvision camera's?

• devloomax
jeroen3 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 22:01:
Ik heb alles onderzocht, handleidingen en dergelijke en nergens is er sprake dat je voor een portforwarding een extra optie moet (de-)activeren om externe verbindingen toe te staan in de camera.

• Paddywacker
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-10 14:35
Gebruik je een recorder erbij van hikvison of heb je allemaal losse camera's? Gebruik je de software van Hikvision (IVMS)?
Verder weet ik uit ervaring dat vaak de gateway in de recorder wordt vergeten.

Zijn het analoge of digitale camera's?

[ Voor 33% gewijzigd door Paddywacker op 31-07-2014 21:51 ]

Pagina: 1