Mijn ouders zijn op zoek naar een 3-tal systemen. Aangezien deze worden gebruikt in de horeca is vereiste dat er een spatwaterdichte monitor gebruikt gaat worden. (Dit omdat het scherm ook wel eens met natte vingers bediend zal worden.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Op de systeem zal een kassasysteem gaan draaien geschreven in MS Access. Meer dan dat zal er niet mee gebeuren. Het hoeft dan ook niet een zwaar systeem te zijn. Wel moet er minimaal een i3 processor in zitten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijs staat niet vast, maar natuurlijk zo goedkoop mogelijk. Maximale budget per systeem ligt rond de € 700,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Er zijn geen andere componenten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- 3 touchscreens, minimaal spatwaterdicht.
- 3x een compact systeem
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Bij voorkeur, in verband met de snelheid een SSD. Dit hoeft geen grote te zijn. Zat zelf te denken aan 128gb. Windows moet er op draaien + acces. Heel veel meer dan dat zal het niet zijn.
Ga je overklokken?
Nee
Het beeldformaat moet zo rond de 17" liggen. 15" zal ook nog wel goed zijn. Maar niet groter of kleiner. Dit in verband met de ruimte.
De voorkeur gaat in eerste instantie uit naar een AIO maar ik denk dat dat met deze eisen lastig zal worden voor deze prijs. Daarom kwam ik met het idee of voor een barebone te gaan en daar vervolgens zelf de rest van de onderdelen bij te kopen (dit in verband met de compactheid van het systeem)
Hier moet vervolgens dan nog een touchscreen bij.
Daarvoor heb ik al de volgende gevonden: http://www.b-bit.nl/tft_mini___micro.htm (iets naar onderen, dan de 17"
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Op de systeem zal een kassasysteem gaan draaien geschreven in MS Access. Meer dan dat zal er niet mee gebeuren. Het hoeft dan ook niet een zwaar systeem te zijn. Wel moet er minimaal een i3 processor in zitten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijs staat niet vast, maar natuurlijk zo goedkoop mogelijk. Maximale budget per systeem ligt rond de € 700,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Er zijn geen andere componenten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- 3 touchscreens, minimaal spatwaterdicht.
- 3x een compact systeem
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Bij voorkeur, in verband met de snelheid een SSD. Dit hoeft geen grote te zijn. Zat zelf te denken aan 128gb. Windows moet er op draaien + acces. Heel veel meer dan dat zal het niet zijn.
Ga je overklokken?
Nee
Het beeldformaat moet zo rond de 17" liggen. 15" zal ook nog wel goed zijn. Maar niet groter of kleiner. Dit in verband met de ruimte.
De voorkeur gaat in eerste instantie uit naar een AIO maar ik denk dat dat met deze eisen lastig zal worden voor deze prijs. Daarom kwam ik met het idee of voor een barebone te gaan en daar vervolgens zelf de rest van de onderdelen bij te kopen (dit in verband met de compactheid van het systeem)
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Gigabyte BRIX GB-XM12-3227 | € 205,- | € 205,- |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit | € 80,10 | € 80,10 |
| 1 | Microsoft Access 2013 NL | € 109,51 | € 109,51 |
| 1 | Kingston ValueRAM KVR16S11/4 | € 35,- | € 35,- |
| 1 | Kingston SSDNow V300 120GB | € 52,99 | € 52,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 482,60 | |
Hier moet vervolgens dan nog een touchscreen bij.
Daarvoor heb ik al de volgende gevonden: http://www.b-bit.nl/tft_mini___micro.htm (iets naar onderen, dan de 17"
[ Voor 38% gewijzigd door Robbie T op 29-07-2014 21:59 ]