Nieuwe Macbook Pro Retina tweedehands?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:12
Goedenavond,

Ik heb sinds drie dagen een nieuwe Macbook Pro Retina. Alleen ik merkte vandaag in het zonlicht dat er een soort laagje van m'n voorkant af is (bij een klein stukje zie je een soort putje) en er zitten 2 zwarte stipjes op. Ook is er bij m'n oordopjes input een soort laagje weg (niet gebruikt) en in de thunderbolt ingang zitten ook allerlei dingetjes, net alsof die poort al eens gebruikt is (ik heb geen apparaten met thunderbolt). Het klinken misschien allerlei kleine dingetjes, maar ik begin toch echt te twijfelen en ik ben gewoon altijd heel zuinig op m'n spullen. Ik weet het, het is een gebruiksproduct, maar ik vind dat dit zo uit de doos niet mag zijn, zeker voor zo'n duur product. Ik hoop dat iemand weet of dit zo kan zijn dat het misschien een tweedehands macbook kan zijn. Ik heb hem zelf de afgelopen 3 dagen in een sleeve gebruikt en nergens mee naar toegenomen.

Met vr. gr. Danny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
1: Heb je hem van de apple store gekocht? Of in zo een illegaal buurtwinkeltje; of wat het een soort van deal want dan kan het wel zijn dat het een refurbished is.

2: Als hij dan echt van de apple store komt of bv de mediamarkt, dan zou ik gewoon teruggaan en zeggen dat er heel wat dingetjes aan fout waren, natuurlijk indien je hem nog niet tel lang hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
thibautb schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 21:35:
1: Heb je hem van de apple store gekocht? Of in zo een illegaal buurtwinkeltje; of wat het een soort van deal want dan kan het wel zijn dat het een refurbished is.

2: Als hij dan echt van de apple store komt of bv de mediamarkt, dan zou ik gewoon teruggaan en zeggen dat er heel wat dingetjes aan fout waren, natuurlijk indien je hem nog niet tel lang hebt.
Gekocht bij de Dixons. Doos en alles was nog wel geseald. Wat me net ook opvalt is dat er twee soort deukjes op de bovenkant van de doos zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-05 14:08
dannyvdb1997 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 21:40:
[...]

Gekocht bij de Dixons. Doos en alles was nog wel geseald. Wat me net ook opvalt is dat er twee soort deukjes op de bovenkant van de doos zitten
Gewoon lekker terug gaan ermee!

Ik heb in 2012 mijn MBP Retina 15" gekocht en zag meteen uit het doos dat er een aparte blauwe kleur onderin mijn scherm zat. Het viel niet echt op, maar voor een apparaat van €3000 mag dat absoluut niet. Direct gebeld en een vervangende thuis gekregen, in de tussentijd mocht ik de oude houden. De nieuwe had een LG scherm erin zitten en die hadden (destijds in ieder geval) last van ghosting. Weer gebeld en gezegd dat ik last heb van ghosting (forums links doorgegeven van anderen) en dat ik graag een Samsung paneel wil. Kreeg een weekje later weer een nieuwe, met een Samsung paneel en 0 problemen. Ik koop alles van Apple via Apple Online. Juist omdat zij niet moeilijk doen met zulke zaken. Je mag altijd je product houden tot de nieuwe binnen is.

Mijn broertje heeft vorig jaar een Macbook Air gekocht, hij was er erg blij mee. Tot dat ik hem erop wees dat zijn scherm wel erg los zit, je hoefde maar een klein tikje te geven en hij klapte al dicht. Heb gelijk voor hem gebeld en het probleem uitgelegd. Week later kreeg hij zijn nieuwe Macbook Air binnen, in de tussentijd kon hij de huidige gewoon gebruiken.

Dus: irriteer je je aan een product bij aanschaf: gelijk bellen zodat je een vervanging krijgt. Zeker met Apple producten (die vaak duurder zijn) mag je best hogere eisen stellen. Wacht je er te lang mee dan valt het onder garantie en ben je het een tijdje kwijt.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
ASNNetworks schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 21:59:
[...]

Ik heb in 2012 mijn MBP Retina 15" gekocht en zag meteen uit het doos dat er een aparte blauwe kleur onderin mijn scherm zat. Het viel niet echt op, maar voor een apparaat van €3000 mag dat absoluut niet. Direct gebeld en een vervangende thuis gekregen, in de tussentijd mocht ik de oude houden. De nieuwe had een LG scherm erin zitten en die hadden (destijds in ieder geval) last van ghosting. Weer gebeld en gezegd dat ik last heb van ghosting (forums links doorgegeven van anderen) en dat ik graag een Samsung paneel wil. Kreeg een weekje later weer een nieuwe, met een Samsung paneel en 0 problemen. Ik koop alles van Apple via Apple Online. Juist omdat zij niet moeilijk doen met zulke zaken. Je mag altijd je product houden tot de nieuwe binnen is.

Mijn broertje heeft vorig jaar een Macbook Air gekocht, hij was er erg blij mee. Tot dat ik hem erop wees dat zijn scherm wel erg los zit, je hoefde maar een klein tikje te geven en hij klapte al dicht. Heb gelijk voor hem gebeld en het probleem uitgelegd. Week later kreeg hij zijn nieuwe Macbook Air binnen, in de tussentijd kon hij de huidige gewoon gebruiken.

Dus: irriteer je je aan een product bij aanschaf: gelijk bellen zodat je een vervanging krijgt. Zeker met Apple producten (die vaak duurder zijn) mag je best hogere eisen stellen. Wacht je er te lang mee dan valt het onder garantie en ben je het een tijdje kwijt.
Dat verhaal doet me denken aan ik die ergens een vakantie job had en er zat een kras op het metaal maar natuurlijk zou hp nooit zo iets terug accepteren dus maakte hij gewoon kortsluiting en kreeg hij een nieuwe, compleet het omgekeerde van apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
ASNNetworks schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 21:59:
[...]

Zeker! Ik ga morgen gelijk bellen. Dixons is 3 jaar garantie en dit moet volgens mij gewoon onder de garantie vallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Apple producten zijn nou eenmaal niet perfect afgewerkt. ik krijg het gevoel dat je op zoek bent naar dingen die mis kunnen zijn. Mocht je hem omruilen voor een ander, dan zal daar ook ongetwijfeld iets op aan te merken zijn.

Mijn advies: als hij werkt, geniet er dan gewoon van en ga hem gebruiken. De poorten van mijn macbook zijn ook wat ruw. Volgens mij is dit gewoon zo gefreesd.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-05 14:08
BillSpaarbank schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 22:16:
Apple producten zijn nou eenmaal niet perfect afgewerkt. ik krijg het gevoel dat je op zoek bent naar dingen die mis kunnen zijn. Mocht je hem omruilen voor een ander, dan zal daar ook ongetwijfeld iets op aan te merken zijn.

Mijn advies: als hij werkt, geniet er dan gewoon van en ga hem gebruiken. De poorten van mijn macbook zijn ook wat ruw. Volgens mij is dit gewoon zo gefreesd.
Sorry hoor, maar als ik €3000 aan een laptop uitgeef dan kan ik echt niet ervan genieten als ik weet dat er iets nét niet in orde is. Het is niet dat ik om het half jaar een nieuwe laptop krijg en kan denken: ach boeie, over een tijdje toch een nieuwe. Het is meer een gevoelskwestie. Als ik zoveel geld aan zoiets uitgeef, dan wil ik em ook 100% zonder problemen/krassen of wat dan ook krijgen. Als ik em vervolgens zelf kras, of iets mee doe dan heb ik het zelf gedaan en kan ik ermee leven. Maar voor zulke bedragen accepteer ik het in ieder geval niet dat hij zo uit de doos komt. Zeker met zulke dingen zou ik in ieder geval gelijk terug gaan. Als je het in het begint merkt (en blijkbaar genoeg aan stoort om een topic te openen) dan ga je het alleen maar meer merken en je eraan storen. Tot je je bedenkt: waarom ben ik nou niet gelijk terug gegaan. En tuurlijk, het werkt even goed als elk ander die nieuw is, maar het blijft een gevoelsding.

Zie het alsof je een luxe auto nieuw uit de garage koopt in plaats van tweede hands. Het is een nieuw bouwjaar en hij is nog nooit op het openbare weg geweest. Je hebt er hard voor gewerkt en je wil dat het ook echt jouw auto is, dus de enige krassen die je wil zien zijn degen die er komen door jouw gebruik en niet van de fabrikant. Dan zit het toch niet helemaal lekker ;)

Misschien zal het wel aan mij liggen :)

[ Voor 10% gewijzigd door ASNNetworks op 30-07-2014 02:33 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:31
@Danny: Heb je al gekeken of het serienummer al eerder bekend was bij Apple?
Zo heb ik ooit een iPad gekocht bij de MM die al een half jaar geleden was geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
martijnmartijn schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 15:14:
@Danny: Heb je al gekeken of het serienummer al eerder bekend was bij Apple?
Zo heb ik ooit een iPad gekocht bij de MM die al een half jaar geleden was geactiveerd.
Ik kan mijn serienummer bij apple invoeren en dan krijg ik te zien wanneer zegmaar alles vervalt en dat klopt gewoon allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-05 20:40
Terugbrengen, en bij andere winkel een nieuwe halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
Ik zou ook zo snel mogelijk teruggaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
martijnmartijn schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 15:32:
Ik zou ook zo snel mogelijk teruggaan.
Maar al die garantiedingen met m'n serienummer kloppen gewoon dus het is geen refurbished denk ik. Ook bij voeding staat er dat ie pas 3x volledige cyclus heeft gehad dus dat is dan toch allemaal in orde?

Er staat ook nergens dat hij al eerder geactiveerd is, alleen op mijn aankoopdatum. Ik moest wel via apple aankoopbewijs sturen via de website (weet niet of dat uitmaakt)

De macbook zelf werkt gewoon prima, aan de binnenkant van de laptop is ook niks raars ofzo

[ Voor 27% gewijzigd door dannyvdb1997 op 30-07-2014 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Plaats anders eens een foto van de "schade". De poorten zijn standaard niet zo netjes afgewerkt. Het klinkt mij niet echt als een gebruikt exemplaar.

-edit- Als je de aankoopdatum moest valideren, dan is de kans inderdaad groot op een refurbished of gebruikt exemplaar. Normaal hoef je geen garantiebewijs te sturen.

[ Voor 36% gewijzigd door BillSpaarbank op 30-07-2014 17:08 ]

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
BillSpaarbank schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 17:06:
Plaats anders eens een foto van de "schade". De poorten zijn standaard niet zo netjes afgewerkt. Het klinkt mij niet echt als een gebruikt exemplaar.

-edit- Als je de aankoopdatum moest valideren, dan is de kans inderdaad groot op een refurbished of gebruikt exemplaar. Normaal hoef je geen garantiebewijs te sturen.
Gebeld met technische dienst van Dixons, 1 jarige garantie van Apple is al twee maanden geleden ingegaan. Man aan de telefoon zei dat dat niet klopt. Dus volgens hem mag ik hem omruilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
Precies hetzelfde als wat ik dus had met mijn iPad, Netjes dat ze zo eerlijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jens17
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-06 22:16
Sja, 'netjes'. Natuurlijk is dit de oplossing waar je op hoopte, maar hoorde dit product wel gesealed en al in de winkel thuis? Doet mij denken dat er veel meer van dit soort exemplaren tussen zitten en dat maar een deel van de klanten 'zeurt'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
martijnmartijn schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 17:42:
Precies hetzelfde als wat ik dus had met mijn iPad, Netjes dat ze zo eerlijk zijn.
Ja, bij klantenservice wel. Filiaal ook gebeld, maar die willen alles eerst grondig inspecteren op de laptop. Hij zei: garantie van Apple gaat in vanaf de productiedatum (aldus de man in het filiaal). Dat zou dus betekenen dat als mijn Retina in december 2013 is geproduceerd, ik geef maar een voorbeeld en hem in juli koop dat ik nog maar 6 maanden garantie heb (klopt niet volgens mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
dannyvdb1997 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 17:56:
[...]

Ja, bij klantenservice wel. Filiaal ook gebeld, maar die willen alles eerst grondig inspecteren op de laptop. Hij zei: garantie van Apple gaat in vanaf de productiedatum (aldus de man in het filiaal). Dat zou dus betekenen dat als mijn Retina in december 2013 is geproduceerd, ik geef maar een voorbeeld en hem in juli koop dat ik nog maar 6 maanden garantie heb (klopt niet volgens mij)
Haha, ik zou hem dan keihard hebben uitgelachen. Garantie van Apple gaat in wanneer jij het product gekocht hebt. Al staat het product een jaar op de plank, je blijft het 1 jarige fabrieksgarantie behouden. Als het product een keer gekocht is, teruggebracht is, en weer in een verpakking wordt doorverkocht dan zou je Apple je aankoopbewijs moeten overhandigen en dat verklaart misschien ook waarom je al gebruikerssporen had op je Macbook.

Nu je toch akkoord hebt gekregen van de klantenservice, zouden de medewerkers van de Dixons er niet zo druk om hoeven maken. Gewoon omruilen die handel.

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
rwk95 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 18:34:
[...]

Haha, ik zou hem dan keihard hebben uitgelachen. Garantie van Apple gaat in wanneer jij het product gekocht hebt. Al staat het product een jaar op de plank, je blijft het 1 jarige fabrieksgarantie behouden. Als het product een keer gekocht is, teruggebracht is, en weer in een verpakking wordt doorverkocht dan zou je Apple je aankoopbewijs moeten overhandigen en dat verklaart misschien ook waarom je al gebruikerssporen had op je Macbook.

Nu je toch akkoord hebt gekregen van de klantenservice, zouden de medewerkers van de Dixons er niet zo druk om hoeven maken. Gewoon omruilen die handel.
Ja klopt toch geen hout van. Dus hij is inderdaad dan al een keer gebruikt, want anders had de garantie volgend jaar eind juli moeten stoppen... De 90 dagen klopt ook niet (zie afbeelding)

Hierbij de afbeelding (zelf gekocht op 25 juli)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GzPWHlh.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
Inmiddels teruggegaan naar de winkel en nu is het wachten op m'n geld. Wordt binnen twee weken teruggestort. Dus nu hopelijk niet zo lang wachten totdat ik weer een nieuwe kan kopen. Ik ga maar uit van gewoon 2 weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
Net nieuwe Macbook Pro Retina binnengehad. De nieuwe 2,6 ghz versie die pas uit is. Alleen bij systeeminfo staat dit:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/61btCqi.png

[ Voor 36% gewijzigd door dannyvdb1997 op 01-08-2014 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:34
Normaal gesproken staat daar dat het een MacBook Pro met Retinascherm uit mid 2014 is. Misschien dat PRAM en SMC resetten helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:31

PBP

dannyvdb1997 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 14:55:
Net nieuwe Macbook Pro Retina binnengehad. De nieuwe 2,6 ghz versie die pas uit is. Alleen bij systeeminfo staat dit:

[afbeelding]
Ik heb precies hetzelfde, alleen bij mij staat er 134682 (ik denk het typenummer oid). Ik heb het basis 15" model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
PBP schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 17:50:
[...]

Ik heb precies hetzelfde, alleen bij mij staat er 134682 (ik denk het typenummer oid). Ik heb het basis 15" model.
En heb jij wel een pram of smc gereset? Ik ga het vanavond ff proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Gok dat de nieuwste MacBook Pro modellen nog niet in Systeeminformatie zijn opgenomen, en daarom alleen het ID laten zien. Zou me er niet al te druk om gaan maken. Als de MacBook voor de rest zonder problemen draait, zou ik niet zomaar het PRAM (eigenlijk NVRAM) en SMC resetten.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
Daedalus schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 18:24:
Gok dat de nieuwste MacBook Pro modellen nog niet in Systeeminformatie zijn opgenomen, en daarom alleen het ID laten zien. Zou me er niet al te druk om gaan maken. Als de MacBook voor de rest zonder problemen draait, zou ik niet zomaar het PRAM (eigenlijk NVRAM) en SMC resetten.
Aha, dat zou ook kunnen. Dus dan komt dat waarschijnlijk vanzelf er wel te staan, of misschien bij de update naar yosemite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

dannyvdb1997 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 18:19:
[...]

En heb jij wel een pram of smc gereset? Ik ga het vanavond ff proberen
Ja gedaan, heeft niet geholpen. Heb het in het MacBook Pro topic al gevraagd maar bij een andere user gaf hij wel gewoon MacBook Pro Retina (2014) aan. Zal dus wel een bug zijn, verder geen gekke dingen aan het systeem kunnen ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
PBP schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 18:46:
[...]

Ja gedaan, heeft niet geholpen. Heb het in het MacBook Pro topic al gevraagd maar bij een andere user gaf hij wel gewoon MacBook Pro Retina (2014) aan. Zal dus wel een bug zijn, verder geen gekke dingen aan het systeem kunnen ontdekken.
Zal hoogstwaarschijnlijk wel opgelost worden. Ik heb het ook op het Apple forum gevraagd. Kijken wat ze daar zeggen.

Waarschijnlijk moet er dan bij Apple nog iets doorgevoerd worden

[ Voor 6% gewijzigd door dannyvdb1997 op 01-08-2014 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Als ik mijn systeemtaal in het engels zet krijg ik wel MacBook Pro Retina 2014 te zien. Zodra ik weer terugga naar NL dan krijg ik weer die code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
PBP schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 19:01:
Als ik mijn systeemtaal in het engels zet krijg ik wel MacBook Pro Retina 2014 te zien. Zodra ik weer terugga naar NL dan krijg ik weer die code.
Hmm vreemd. Bug dus waarschijnlijk. Wordt wel door Apple opgelost denk ik??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
Op het Apple forum meerdere verschillende reacties:

Eentje zegt wachten op firmware update en een ander zegt dat er geen serialnummer op het logicbord zit (terwijl op m'n MacBook wel een serialnummer zit bij over mijn Mac)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

dannyvdb1997 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 19:19:
[...]

Hmm vreemd. Bug dus waarschijnlijk. Wordt wel door Apple opgelost denk ik??
Hoogstwaarschijnlijk wel en heeft verder geen waarde of functie.
Kortom, je niet druk over maken en lekker je macbook gebruiken.
En je kan je oude post ook bijwerken ipv een nieuwe te maken.

[ Voor 8% gewijzigd door Fietsbel op 01-08-2014 20:30 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
Fietsbel schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 20:30:
[...]

Hoogstwaarschijnlijk wel en heeft verder geen waarde of functie.
Kortom, je niet druk over maken en lekker je macbook gebruiken.
En je kan je oude post ook bijwerken ipv een nieuwe te maken.
Ja sorry. Zat te klooien op m'n mobiel.

@PBP op het Apple forum kreeg ik ook een reactie met dat je op de nummers kan klikken. Als je dat doet komt volgens diegene wel te staan wat er altijd staat. Lukt dat bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

dannyvdb1997 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 20:51:
[...]

Ja sorry. Zat te klooien op m'n mobiel.

@PBP op het Apple forum kreeg ik ook een reactie met dat je op de nummers kan klikken. Als je dat doet komt volgens diegene wel te staan wat er altijd staat. Lukt dat bij jou?
Ik zag je topic. Sommige lezen je post niet en komen met onzin over logicboard. Op nummer klikken werkt ook niet dat kan alleen bij over deze mac en zo zie je het serienummer en osx buildnr. Het is gewoon een bug in de nederlandse vertaling want zodra je een andere systeemtaal selecteerd krijg je wel je model te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
PBP schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 20:55:
[...]

Ik zag je topic. Sommige lezen je post niet en komen met onzin over logicboard. Op nummer klikken werkt ook niet dat kan alleen bij over deze mac en zo zie je het serienummer en osx buildnr. Het is gewoon een bug in de nederlandse vertaling want zodra je een andere systeemtaal selecteerd krijg je wel je model te zien.
Ja idd. Gewoon wachten op Yosemite. Daar zal het vast wel opgelost zijn. Het is gelukkig niks ernstig of iets om je aan te storen

Kan jij trouwens je productgegevens zien @pbp bij de Apple Support Profile pagina?

[ Voor 12% gewijzigd door dannyvdb1997 op 01-08-2014 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

dannyvdb1997 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 21:13:
[...]

Kan jij trouwens je productgegevens zien @pbp bij de Apple Support Profile pagina?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
Oke. Ik zie mijn laptop wel staan, maar kan er niet op klikken. Dan geeft hij aan dat de pagina niet beschikbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

dannyvdb1997 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 21:57:
[...]

Oke. Ik zie mijn laptop wel staan, maar kan er niet op klikken. Dan geeft hij aan dat de pagina niet beschikbaar is
Je hebt je Mac wel geregistreerd tijdens eerste opstart/setup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
PBP schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 21:59:
[...]

Je hebt je Mac wel geregistreerd tijdens eerste opstart/setup?
Jep. Hij staat ook gewoon in het lijstje met m'n andere producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

dannyvdb1997 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 22:01:
[...]

Jep. Hij staat ook gewoon in het lijstje met m'n andere producten
Ow ik zie al wat je bedoeld. Ik zat op de service en dekkingstatus pagina via Over deze Mac. Als ik op die profile pagina kijk en mijn Macbook aanklik krijg ik "We're sorry, but we are unable to complete your request at this time.Please try again in a few minutes."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
PBP schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 22:05:
[...]

Ow ik zie al wat je bedoeld. Ik zat op de service en dekkingstatus pagina via Over deze Mac. Als ik op die profile pagina kijk en mijn Macbook aanklik krijg ik "We're sorry, but we are unable to complete your request at this time.Please try again in a few minutes."
Ja dat krijg ik ook. Zo te zien is dus deze 2014 versie nog niet helemaal bekend bij Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessermoldX
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-06 08:47
klik eens op die rij cijfers, misschien verandert het wek
Pagina: 1